- Ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα αποδίδει από 238 μέχρι 476 άλογα
- Κάνει το 0-100 σε 4,4 δλ. και το 60-100 σε 2,2 δλ. σχεδόν σαν την Porsche Taycan
- «Bγάζει» και ήχο που θυμίζει το μουγκρητό ενός V8 κινητήρα
- Στάνταρ αερανάρτηση που χαμηλώνει για καλύτερη αεροδυναμική μετά τα 120 και ψηλώνει κάτω από τα 80 χλμ./ώρα για άνεση
Ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα αποδίδει από 238 μέχρι 476 άλογα
Η Mercedes-AMG 43 4MATIC SUV «φοράει» έναν ηλεκτροκινητήρα (σύγχρονο μόνιμου μαγνήτη) σε κάθε άξονα. Η απόδοση είναι ανάλογη με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης AMG DYNAMIC SELECT: στο Slippery η ισχύς είναι περιορισμένη στα 238 άλογα, στο Comfort ανεβαίνει στα 408, στο Sport στα 442 και στο Sport+ είναι διαθέσιμη η μέγιστη ισχύς των 476 ίππων με ροπή 858 Nm.
Κάνει το 0-100 σε 4,4 δλ. και το 60-100 σε 2,2 δλ.! Σχεδόν σαν την Porsche Taycan
Παρά τους 2,6 τόνους, η επιτάχυνση στο 0-100 είναι εκρηκτική (4,4 δλ.). Ανάλογα εντυπωσιακές είναι και οι ενδιάμεσες επιταχύνεις (60-100 σε 2,2 δλ. και 80-120 σε 2,8 δλ.), που δεν απέχουν και πολύ από τα νούμερα της Porsche Taycan 4S των 571 ίππων και των -300 κιλών (0-100 σε 4,2 δλ. 60-100 σε 2 δλ. και 80-120 σε 2,5 δλ.).
Στάνταρ ανάρτηση με… αέρα που χαμηλώνει για καλύτερη αεροδυναμική μετά τα 120 και ψηλώνει κάτω από τα 80 χλμ./ώρα για άνεση
Η αερανάρτηση απογειώνει την ποιότητα κύλισης «σιδερώνοντας» τις ανωμαλίες αφενός και κοντρολάροντας άψογα τις κινήσεις του αμαξώματος αφετέρου. Στο πρόγραμμα Comfort το αμάξωμα χαμηλώνει αυτόματα σε ταχύτητες πάνω από τα 120 χλμ./ώρα για σταθερότητα και μειωμένη αεροδυναμική αντίσταση, ενώ κάτω από τα 80 χλμ./ώρα ανασηκώνεται για καλύτερη άνεση.
Στη συνέχεια του άρθρου μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικότερα τη δοκιμή της Mercedes-AMG EQE 43 4MATIC SUVτων 476 ηλεκτρικών ίππων και των 858 Nm ροπής.