Εντελώς «ψαρωτικό» είναι το εσωτερικό. Από τη μια είναι το τιμόνι AMG Performance με τα φωτιζόμενα περιστροφικά κουμπιά για επιλογή λειτουργίας και ρύθμισης του ESP, η αίσθηση πολυτέλειας, η υπεράνω κριτικής συναρμογή και τα premium υλικά, και από την άλλη το Hyperscreen MBUX, που διέθετε το μοντέλο της δοκιμής. Ο λόγος για την διάταξη τριών οθονών κάτω από ένα ενιαίο γυάλινο κάλυμμα, που δίνει στην ουσία μια οθονάρα, η οποία καλύπτει σχεδόν όλο το «μέτωπο» του ταμπλό.
Στην καθημερινή χρήση ανακαλύπτεις πως εκτός από εντυπωσιακό στο σύστημα είναι και λειτουργικό με το μενού να είναι δομημένο εξαιρετικά, ενώ η τεχνητή νοημοσύνη κάνει ευκολότερη τη ζωή του οδηγού. Ο ενεργός ατμοσφαιρικός φωτισμός, η ρύθμιση των μπροστινών καθισμάτων που γίνεται από χειριστήρια ενσωματωμένα στις πόρτες και το ηχοσύστημα Surround Burmester, είναι μόλις μερικά από τα στοιχεία που συμβάλουν στην αναβάθμιση της καθημερινότητας των επιβατών. Όσο για την ευρυχωρία, η καμπίνα με το επίπεδο πάτωμα θυμίζει πολυτελές σαλόνι για 5, ενώ ο χώρος αποσκευών με τη στάνταρ ηλεκτρική πόρτα θα χωρέσει 520 λτ. αποσκευών.