Η, δια χειρός AMG, EQE SUV δείχνει όσο «άγρια» οφείλει.
Η AMG προέκυψε από το πάθος δύο ανθρώπων για οτιδήποτε είχε σχέση με τη μετατροπή «συμβατικών» αυτοκινήτων Mercedes σε αγωνιστικές «μηχανές»: Ο Hans Werner Aufrecht (Α) και o Erhard Melcher (M), ίδρυσαν το 1967 μια επιχείρηση-αυτοσχέδιο γκαράζ στεγασμένο αρχικά σε έναν μύλο κοντά στη σημερινή έδρα της εταιρείας, στο Αφάλτερμπαχ (το τελευταίο γράμμα του αρκτικόλεξου προέρχεται από τον τόπο καταγωγής του πρώτου, το Grossaspach). H επιχείρησή τους γιγαντώθηκε στο πέρασμα των χρόνων για να φτάσει το 1990 να γίνει ένα με τη Mercedes. Η Mercedes-AMG, που προέκυψε, σύνδεσε το όνομά της με το motorsport, την οδηγική απόλαυση και τις καυτές επιδόσεις των ειδικών Mercedes, που «περιποιείται»… Και επειδή καλώς ή κακώς μας οδηγούν προς την ηλεκτροκίνηση, δε θα μπορούσε να μην υπάρχει και η σχετική εμπλοκή της Mercedes-AMG στην ηλεκτρική γκάμα της πολυτελούς γερμανικής φίρμας.
Και εγένετο ηλεκτρική AMG Η EQE είναι πρώτο ηλεκτρικό SUV με το «μαγικό» σήμα της AMG. Όμως τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά από ό,τι ξέραμε. Για παράδειγμα δεν υπάρχει πλακέτα με την υπογραφή του μηχανικού που συναρμολόγησε τον κινητήρα στο χέρι. Ούτε εξατμίσεις υπάρχουν φυσικά, αλλά ούτε ο εθιστικός ήχος από θερμικό V8 κινητήρα. Η σπορ εκδοχή της EQE SUV διαθέτει μια μεγάλη μπαταρία 90,6 kWh και από έναν σύγχρονο κινητήρα μόνιμου μαγνήτη σε κάθε άξονα: H συνολική απόδοση φτάνει τα 476 άλογα με 858 Nm ροπής, με επιλεγμένο το Sport+ πρόγραμμα λειτουργίας.
Εξωτερικά πάντως η, δια χειρός AMG, EQE SUV δείχνει όσο «άγρια» οφείλει: Μαύρη μάσκα με κάθετες γρίλιες, σήματα AMG, brutal μαύρες ζάντες 21 ή 22 ιντσών και τονισμένες λεπτομέρειες δημιουργούν ένα σύνολο που δείχνει από νωρίς τις διαθέσεις του, τουλάχιστον σε επίπεδο επιδόσεων!