Παρά τους 2,6 τόνους, η επιτάχυνση είναι εκρηκτική (0-100 σε 4,4 δλ.) με την άμεση τετρακίνηση να επιτρέπει την εκτόξευση χωρίς ίχνος σπιναρίσματος.
Το θηριώδες ηλεκτρικό SUV της δοκιμής «φοράει» από έναν σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη σε κάθε άξονα. Η απόδοση είναι ανάλογη με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης AMG DYNAMIC SELECT: στο Slippery η ισχύς είναι περιορισμένη στα 238 άλογα, στο Comfort ανεβαίνει στα 408, στο Sport στα 442 και στο Sport+ είναι διαθέσιμη η μέγιστη ισχύς των 476 ίππων με ροπή 858 Nm.
Έχοντας επιλέξει την πιο σπορ ρύθμιση, το πάτημα του δεξιού πεντάλ ισοδυναμεί με… ηλεκτροπληξία. Παρά τους 2,6 τόνους, η επιτάχυνση είναι εκρηκτική (0-100 σε 4,4 δλ.) με την άμεση τετρακίνηση να επιτρέπει την εκτόξευση χωρίς ίχνος σπιναρίσματος, ενώ υπάρχει και τεχνητός ήχος που προσπαθεί να μοιάσει (όχι και τόσο επιτυχημένα πάντως για τα αυτιά των… βενζινοκέφαλων) με το μουγκρητό ενός V8 της AMG. Ανάλογα εντυπωσιακές είναι και οι ενδιάμεσες επιταχύνεις (60-100 σε 2,2 δλ. και 80-120 σε 2,8 δλ.), που δεν απέχουν και πολύ από τα νούμερα της Porsche Taycan 4S των 571 ίππων και των -300 κιλών (0-100 σε 4,2 δλ. 60-100 σε 2 δλ. και 80-120 σε 2,5 δλ..
Η τελική ταχύτητα έχει περιοριστεί στα 210 χλμ./ώρα, έτσι ώστε οι μπαταρίες να μην αδειάσουν με μιας. Η αυτονομία βλέπετε ενδιαφέρει άμεσα τους αγοραστές ηλεκτρικών, ακόμα και αν μιλάμε για ηλεκτρικά μοντέλα επιδόσεων. Η EQE 43 4MATIC SUV χάρη στη μεγάλη μπαταρία (90,6 kWh ωφέλιμη χωρητικότητα) δίνει κάτι λιγότερα από 400 πραγματικά χιλιόμετρα με μία φόρτιση σε μικτή χρήση και πάνω 450 χλμ. σε αστική χρήση. Στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα οι μετρήσεις μας έδειξαν πως το ηλεκτρική AMG της δοκιμής κάνει περίπου 32 χλμ. με κάθε 10% της μπαταρίας. Από εκεί και πέρα, η πλατφόρμα επιτρέπει φόρτιση με 170kW, με την μπαταρία να μπορεί να φτάσει από το 10 στο 80% σε 32 λεπτά αν συνδεθεί σε ταχυφορτιστή! Χάρη στη στάνταρ υποδοχή 11 kW, η φόρτιση σε αντίστοιχο φορτιστή γίνεται σε 8,1 ώρες.