Στο εσωτερικό της αντίστοιχα, οι διαφορές σε αισθητικό επίπεδο είναι και εκεί περιορισμένες, όμως αρκούν για να αναβαθμίσουν τον high tech χαρακτήρα του μοντέλου. Ο διάκοσμος έτσι συνεχίζει να είναι ευχάριστος και να εκφράζει πολυτέλεια, με την ποιότητα κατασκευής να παραμένει στα πολύ καλά επίπεδα της εταιρείας και της C-Class ειδικότερα. Οι διαφορές εντοπίζονται στο νέο τιμόνι που ενσωματώνει τα χειριστήρια αφής εκατέρωθεν για τον έλεγχο των δυο οθονών, του πίνακα οργάνων και του συστήματος infotainment δηλαδή με το νέο πιο πρακτικό και πιο σύγχρονο μενού. Προαιρετικά ο πίνακας οργάνων μπορεί να είναι ψηφιακός με διαγώνιο 12,5 ιντσών ενώ και η οθόνη του συστήματος Comand On Line προαιρετικά έχει διαγώνιο 10,25 ιντσών. Η θέση οδήγησης εντείνει τον σπορ χαρακτήρα της Coupe έκδοσης της C-Class, ενώ από κει και ύστερα καμία διαφορά δεν υπάρχει σε χωροταξικά ζητήματα, με τους 2 επιπλέον επιβάτες στο πίσω κάθισμα να χρειαστεί να κάνουν παραχωρήσεις. Ο χώρος αποσκευών είναι οριακά επαρκής, με διαθέσιμο όγκο 380 λίτρων και μικρό άνοιγμα.
...για εμένα προσωπικά=υποκειμενικό... η jaguar σε αυτή την κατηγορία είναι πολύ πιο όμορφη... από το εσωτερικό μέχρι τα τελειώματα... να προσθέσω ότι και πάλι προσωπικά... δεν βλέπω με καλό μάτι το κατέβασμα των κυβικών... στυλ πλεον δεν βλέπω σε πολλά γερμανικά μοντέλα...
...για εμένα προσωπικά=υποκειμενικό... η jaguar σε αυτή την κατηγορία είναι πολύ πιο όμορφη... από το εσωτερικό μέχρι τα τελειώματα... να προσθέσω ότι και πάλι προσωπικά... δεν βλέπω με καλό μάτι το κατέβασμα των κυβικών... στυλ πλεον δεν βλέπω σε πολλά γερμανικά μοντέλα...