Οδηγικά αντίθετα, δεν παρατηρείται καμία διαφορά με την προ ανανέωσης C Coupe η οποία και πάλι έχει ένα πιο σπορτίφ προσανατολισμό από τις σεντάν και βάγκον εκδόσεις της C-Class. Για να το πετύχει αυτό έχει μειώσει την απόστασή της από το έδαφος κατά 15 χλστ. και διαθέτει πιο σφιχτή ανάρτηση που της χαρίζει σε αμεσότητα και σε αίσθηση. Είναι έτσι σημαντικά πιο ενδιαφέρουσα στην κίνησή της, με τον κινητήρα να ανταποκρίνεται σε πιο σβέλτες απαιτήσεις και το αμάξωμά της να παραμένει ουδέτερο ακόμα και σε έντονη πίεση. Υπάρχει μια μικρή τάση υποστροφής όταν το παρακάνει ο οδηγός και οφείλεται κυρίως στο βάρος της, με το καλό σε αίσθηση τιμόνι αρχικά και με τα συστήματα ελέγχου της συμπεριφοράς της στη συνέχεια να αναλαμβάνουν την επαναφορά της στην τάξη. Από την άλλη το βασικό της χάρισμα είναι πως δεν θυσιάζει την άνεση στον βωμό της σπορ αίσθησης, παραμένοντας ευχάριστη τόσο σε μεγάλες αποστάσεις όσο και κατά το πέρασμά της πάνω από ανωμαλίες.
...για εμένα προσωπικά=υποκειμενικό... η jaguar σε αυτή την κατηγορία είναι πολύ πιο όμορφη... από το εσωτερικό μέχρι τα τελειώματα... να προσθέσω ότι και πάλι προσωπικά... δεν βλέπω με καλό μάτι το κατέβασμα των κυβικών... στυλ πλεον δεν βλέπω σε πολλά γερμανικά μοντέλα...
...για εμένα προσωπικά=υποκειμενικό... η jaguar σε αυτή την κατηγορία είναι πολύ πιο όμορφη... από το εσωτερικό μέχρι τα τελειώματα... να προσθέσω ότι και πάλι προσωπικά... δεν βλέπω με καλό μάτι το κατέβασμα των κυβικών... στυλ πλεον δεν βλέπω σε πολλά γερμανικά μοντέλα...