Τα βασικότερα στοιχεία αυτής της ανανέωσης «κρύβονται» κάτω από το όμορφο περιτύλιγμα και αναβαθμίζουν το τεχνολογικό προφίλ της C-Class Coupe. Πρόκειται αρχικά για τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού μεταξύ των οποίων και σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης, αλλά και το νέο κινητήρα των 1,5 λίτρων.
Αυτός, αντικαθιστά τον δίλιτρο με την ίδια απόδοση (184 ίπποι) κινητήρα της Mercedes στην έκδοση C 200 και συνδυάζει ένα δευτερεύον δίκτυο 48 βολτ με το νέο σύστημα EQ Boost τα οποία χαρίζουν χαρακτηριστικά KERS στο όμορφο κουπέ. Ετσι, κατά την επιβράδυνση αποθηκεύεται ενέργεια στην μπαταρία του συστήματος, η οποία χρησιμοποιείται κατά την πλήρη επιτάχυνση υπό μορφή overboost, με επιπλέον ισχύ 14 ίππων και 160 Nm ροπής μέχρι ο υπερσυμπιεστής του μοτέρ να αποκτήσει την πλήρη πίεσή του. Στην πράξη το μοτέρ αυτό εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις στο αμάξωμα των 1.430 κιλών τόσο από στάση όσο και εν κινήσει, παρουσιάζει ωστόσο αυξημένες τιμές κατανάλωσης σε συνθήκες πίεσης (σ.σ. 10,2 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες) αλλά και σχετικό θόρυβο στις μεσαίες και υψηλές στροφές λειτουργίας. Ο συνδυασμός του με το 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο 9G-Tronic είναι για άλλη μια φορά εξαιρετικός και ανάλογα με την επιλογή στο σύστημα παραμετροποίησης Dynamic Select προσαρμόζει την λειτουργία του, μαζί με το σύστημα διεύθυνσης και τον κινητήρα (Comfort, Eco, Sport, Sport+ και Individual).
...για εμένα προσωπικά=υποκειμενικό... η jaguar σε αυτή την κατηγορία είναι πολύ πιο όμορφη... από το εσωτερικό μέχρι τα τελειώματα... να προσθέσω ότι και πάλι προσωπικά... δεν βλέπω με καλό μάτι το κατέβασμα των κυβικών... στυλ πλεον δεν βλέπω σε πολλά γερμανικά μοντέλα...
...για εμένα προσωπικά=υποκειμενικό... η jaguar σε αυτή την κατηγορία είναι πολύ πιο όμορφη... από το εσωτερικό μέχρι τα τελειώματα... να προσθέσω ότι και πάλι προσωπικά... δεν βλέπω με καλό μάτι το κατέβασμα των κυβικών... στυλ πλεον δεν βλέπω σε πολλά γερμανικά μοντέλα...