Η πρόσφυση έχει μεγάλα περιθώρια, η κλίση είναι ελάχιστη και σε συνδυασμό με το πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο, η GLA 250 e διατηρεί υψηλή μέση ωριαία δίνοντας ένα υπέροχα υψηλό αίσθημα ασφάλειας.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η πρόσφυση έχει μεγάλα περιθώρια, η κλίση είναι ελάχιστη και σε συνδυασμό με το πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο, η GLA 250 e διατηρεί υψηλή μέση ωριαία δίνοντας ένα υπέροχα υψηλό αίσθημα ασφάλειας.

Στο δρόμο: Αρχοντικό «πάτημα» και υψηλή άνεση

40.424 Επισκέψεις στο άρθρο (19/11/2023)

Οδηγικά, η ανανεωμένη GLA που μπαίνει στην πρίζα συνεχίζει να διακρίνεται για το αρχοντικό της πάτημα και το στιβαρό τρόπο κίνησης. Μάλιστα το μοντέλο που δοκιμάσαμε είχε τις στάνταρ ζάντες των 18 ιντσών με αποτέλεσμα, η κύλιση και η απόσβεση των εγκάρσιων ανωμαλιών να είναι τέτοια που να μην φανερώνει την απουσία πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων (η μπαταρία, που είναι κάτω από το πίσω κάθισμα, δεν αφήνει χώρο για την τοποθέτηση άξονα πολλαπλών συνδέσμων), όπως στο προηγούμενο μοντέλο που δοκιμάσαμε και είχε πάνω τροχούς 19 ιντσών.


Σαφώς καλύτερη ποιότητα κύλισης προσφέρουν οι στάνταρ τροχοί των 18 ιντσών σε σχέση με τους 19άρηδες που είχε το μοντέλο που δοκιμάσαμε πριν την ανανέωση. Πίσω δεν υπάρχουν πολλαπλοί σύνδεσμοι, αλλά ημιάκαμπτος άξονας.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Σαφώς καλύτερη ποιότητα κύλισης προσφέρουν οι στάνταρ τροχοί των 18 ιντσών σε σχέση με τους 19άρηδες που είχε το μοντέλο που δοκιμάσαμε πριν την ανανέωση. Πίσω δεν υπάρχουν πολλαπλοί σύνδεσμοι, αλλά ημιάκαμπτος άξονας.


Το τιμόνι μπορεί να μην ενθουσιάζει με την πληροφόρηση και την αίσθησή του, είναι όμως ακριβές και γραμμικό βοηθώντας τον οδηγό να «σημαδεύει» τη σωστή οδηγική γραμμή. Επιπλέον, η πρόσφυση έχει μεγάλα περιθώρια, η κλίση είναι ελάχιστη και σε συνδυασμό με το πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο (αναβαθμισμένο πλέον με λειτουργίες, όπως το αυτόματο παρκάρισμα και σε κάθετη στάθμευση, Trailer Maneuvering Assist, ή έλεγχο του Lane Keeping Assist από το τιμόνι) η GLA 250 e διατηρεί υψηλή μέση ωριαία, κρύβοντας περίτεχνα το βάρος και τις υποστροφικές διαθέσεις που αυτό επιφέρει στη γρήγορη οδήγηση. Με τα φρένα να είναι πλέον αρκούντως αποτελεσματικά, το μόνο που συνεχίζει να ενοχλεί είναι ένα γρέζι του θερμικού κινητήρα στις υψηλές στροφές και το οποίο αμβλύνει κάπως την νιρβάνα που προσφέρει το εντελώς ψηφιακό και αθόρυβο cockpit.

Εκτός δρόμου και παρά την απουσία τετρακίνησης, η απόσταση από το έδαφος επιτρέπει στην GLA 250 e να κινείται παραπάνω από αξιοπρεπώς σε μέρη με δύσκολο ανάγλυφο, χωρίς ο οδηγός να έχει το άγχος πως θα «βρει». Βέβαια τα ασφάλτινα ελαστικά και η προσθιοκίνηση βάζουν όρια τα οποία πρέπει να σεβαστείς για να μην ταλαιπωρηθείς…

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένη Mercedes GLA 250 e με 218 PS
Σελίδα 2Κινητήρας: Παραμένει στα 218 άλογα, αλλά κάνει περισσότερα ηλεκτρικά χλμ.
Σελίδα 3Εσωτερικό: Mε καλύτερο εξοπλισμό και MBUX που σε αφήνει να παίξεις παιχνίδια
Σελίδα 4Στο δρόμο: Αρχοντικό «πάτημα» και υψηλή άνεση
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
MIKRA VANS LEASING
VW CRAFTER LEASEPRO