Συνδυαστικά το υβριδικό σύστημα συνεχίζει αποδίδει 218 άλογα και 450 Nm ροπής, ωστόσο έχει αυξηθεί η πραγματική ηλεκτρική αυτονομία (σχεδόν 70 χλμ.), ενώ έχει μειωθεί η μέση κατανάλωση (5,5 από 6 λτ./
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Συνδυαστικά το υβριδικό σύστημα συνεχίζει αποδίδει 218 άλογα και 450 Nm ροπής, ωστόσο έχει αυξηθεί η πραγματική ηλεκτρική αυτονομία (σχεδόν 70 χλμ.), ενώ έχει μειωθεί η μέση κατανάλωση (5,5 από 6 λτ./100 χλμ.).

Κινητήρας: Παραμένει στα 218 άλογα, αλλά κάνει περισσότερα ηλεκτρικά χλμ.

40.421 Επισκέψεις στο άρθρο (19/11/2023)

Οι μηχανικοί της Mercedes έχουν αναβαθμίσει το plug-in υβριδικό σύστημα της GLA 250e, που μπορεί να συνεχίζει να αποδίδει 218 άλογα με 450 Nm ροπής, μπορεί όμως να κάνει περισσότερα ηλεκτρικά χιλιόμετρα. Πως; Η νέα μπαταρία έχει ίδια ονομαστική χωρητικότητα (15,6 kWh), έχει όμως και υψηλότερη ενεργειακή απόδοση (ωφέλιμη χωρητικότητα 11,5 kWh από 10,6) και δίνει ενέργεια σε ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα (109 από 102 ίππους), ο οποίος συνεχίζει να είναι ανάμεσα στο 8άρι ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και τον state-of-the-art 1,33 λτ. turbo βενζινοκινητήρα κινητήρα, που εμφανίζει επίσης καλύτερη απόδοση: Από 160 ίππους έφτασε στους 163 με 270 Nm ροπής (από 230).


Όταν ο οδηγός πατήσει με αποφασιστικότητα το γκάζι οι επιδόσεις είναι μεν δυναμικές, αλλά οι μετρήσεις μας έδειξαν πως είναι κατάτι πιο άτονες σε σχέση με πριν.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Όταν ο οδηγός πατήσει με αποφασιστικότητα το γκάζι οι επιδόσεις είναι μεν δυναμικές, αλλά οι μετρήσεις μας έδειξαν πως είναι κατάτι πιο άτονες σε σχέση με πριν.


Στο κομμάτι της φόρτισης, οι μπαταρίες φορτίζουν σε 1:45Ά από ένα wallbox των 7,4 kW., όμως και σε απλή πρίζα δεν χρειάζονται πάνω από 5:30Ά για να φορτιστούν πλήρως. Με ταχυφορτιστή 22 kW δε, η φόρτιση του 80% γίνεται σε μόλις 25 λεπτά. Τι γίνεται στην πράξη όμως; Ενώ πριν είχαμε καταφέρει με δυσκολία τα 53-55 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας, τώρα πλησιάσαμε τα 70 χλμ., ενώ και η μέση κατανάλωση από τα 6,0 λτ./100 χλμ. έπεσε στα 5,3-5,5 λτ./100 χλμ.

Από την άλλη, όταν ο οδηγός πατήσει με αποφασιστικότητα το γκάζι οι επιδόσεις είναι μεν δυναμικές, αλλά οι μετρήσεις μας έδειξαν πως είναι κατάτι πιο άτονες σε σχέση με πριν, δείχνοντας τις προτεραιότητες που έχει βάλει η Mercedes (η ίδια για το 0-100 ανακοινώνει 7,9 δλ. αντί 7,1 δλ. στο προ ανανέωσης μοντέλο). Τα δορυφορικά μας όργανα μέτρησης έδειξαν 0-100 σε 8,2 δλ. (από 7,2 δλ.) και για το προσπέρασμα με 60-100 και 80-120, 4,0 και 5,3 δλ. (από 3,5 και 4,3 δλ. αντίστοιχα). Στα θετικά του συστήματος είναι φυσικά η ρυθμιζόμενη ανάκτηση ενέργειας από τα paddles στο τιμόνι (στην ηλεκτρικά και υβριδική λειτουργία), τα οποία μάλιστα στην Sport λειτουργία ανεβοκατεβάζουν σχέσεις στο 8άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη!

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένη Mercedes GLA 250 e με 218 PS
Σελίδα 2Κινητήρας: Παραμένει στα 218 άλογα, αλλά κάνει περισσότερα ηλεκτρικά χλμ.
Σελίδα 3Εσωτερικό: Mε καλύτερο εξοπλισμό και MBUX που σε αφήνει να παίξεις παιχνίδια
Σελίδα 4Στο δρόμο: Αρχοντικό «πάτημα» και υψηλή άνεση
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
MIKRA VANS LEASING
ETRANSIT VS ESPRINTER