Όταν θέλεις κάτι, πολύ ή λίγο δεν έχει σημασία, ολόκληρo το σύμπαν της Mercedes S-Class θα συνωμοτήσει για να στο παρέχει. Ειδικά αν το ζητούμενο είναι η αίσθηση ανώτερης πολυτέλειας και ένας πανίσχυρος συμβολισμός.
Πώς γνωρίζει κανείς μια βασίλισσα; Πώς μπορεί να βρεθεί δίπλα σε έναν αληθινό γαλαζοαίματο; Στον κύκλο των αυτοκινήτων η αντιστοιχία αυτή είναι η συνάντηση και συμβίωση με μια S-Class. Μια επαφή με τη βασίλισσα όλων των Mercedes, και πιθανώς όλων των πολυτελών οχημάτων, ήταν ένα ζητούμενο εδώ και αρκετό καιρό και η έλευση του Auto Τρίτη Premium στις ζωές μας/σας, αποτέλεσε μια πρώτης τάξεως ευκαιρία. Διότι ειδικά σε premium αίσθηση, η νέα Mercedes με το κλασσικό όνομα και το ακόμα πιο κλασσικό DNA, ντύνει κι εσένα, τον υψηλό προσκεκλημένο της, με τη δική της royal αύρα. Ουσιαστικά πρόκειται για μια «απαγωγή» αφού πριν καλά καλά προλάβει η ανανεωμένη S-Class να γιορτάσει την πρεμιέρα της στην πρόσφατη Έκθεση Αυτοκινήτου στην Αθήνα, εμείς την είχαμε στο χέρι και μαθαίναμε ήδη πώς είναι να ζει κανείς σαν αρχηγός κράτους!
Ντιζάιν: S-Class, η Μεγαλοπρεπής
H τρέχουσα είναι η έκτη γενιά της μεγάλης Mercedes, ένατη συνολικά παραλλαγή της κορυφαίας γερμανικής λιμουζίνας συνυπολογίζοντας τα τρία μοντέλα που προηγήθηκαν του 1972 όταν και πρωτοεμφανίστηκε το όνομα S-Class. Η W222 είναι σχήμα που μας συστήθηκε το 2013 και μόλις φέτος δέχτηκε ένα λίφτινγκ ή έναν ανασχηματισμό, αν μιλήσουμε με πολιτικούς όρους σαν αυτούς που έχουν συνηθίσει εξάλλου να «ακούν» οι περισσότερες S-Class από τους επιβάτες που φιλοξενούν.
Η σχεδίαση δεν άλλαξε παρά μόνο στην επιμέρους διακόσμηση. Οι βασικές γραμμές έμειναν ίδιες και αυτό συνεπάγεται πρωτίστως ένα και μόνο αισθητικό αποτέλεσμα: μεγαλοπρέπεια. Είναι δωρική η εμφάνιση της S-Class και βαριά στα εκφραστικά της μέσα, κάτι που είναι ευπρόσδεκτο αν σκεφτεί κανείς την ευκολία με την οποία επιβάλλεται αυτό το σεντάν όπου κι αν βρεθεί. Για τη «δική μας» S-Class υπολογίστε κάτι παραπάνω σε πληθωρικότητα καθώς πατάει πάνω στο μεγαλύτερο από τα δύο μεταξόνια που διαθέτει η Mercedes σε αυτό το επίπεδο (και υπάρχουν και άλλα δύο πιο πάνω, για τη Maybach και την Pullman). Τόσο το εμπρός όσο και το πίσω μέρος έχουν έντονη κλίση προς το κέντρο του αμαξώματος, μειώνοντας δραστικά τον αεροδυναμικό συντελεστή. Το φετινό λίφτινγκ ανέλαβε όχι τόσο να φρεσκάρει την εμφάνιση όσο να την κάνει λίγο πιο ελαφριά. Η νέα υπογραφή με τα τρία «ποτάμια» από LED στα εμπρός φώτα είναι το βασικό γνώρισμα πλέον ενώ εντυπωσιακό είναι το θέαμα που στήνουν και τα πίσω φώτα για όσους ακολουθούν. Αυτό που μένει πάντως είναι οι αναλογίες: το μήκος ξεπερνά κατά 26 πόντους τα πέντε μέτρα, ενώ το μεταξόνιο των 3,16 μέτρων περιγράφει ανάγλυφα πόσο γενναιόδωρη είναι εσωτερικά η κορυφαία Mercedes.
Στη χώρα των τεκμηρίων, των πολλαπλών φόρων, των πανάκριβων καυσίμων και της επιχειρηματικής μιζέριας, τέτοια αυτοκίνητα θα παραμείνουν όνειρα για πάντα! Περιττό να πούμε ποιός φέρει την ευθύνη γι αυτό, ε;
Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που θα το αγοράσεις μόνο από το εξωτερικό κυρίως Γερμανία, ελαφρώς μεταχειρισμένο σε πολύ καλή τιμή και αν χρειαστεί να το αντικαταστήσεις θα απευθυνθείς πάλι στη Γερμανία. Είναι δύσκολο προϊόν για την Ελλάδα.
Κολλησαμε απο το μελισταλαχτο αρθρο. Υπερβολικοι χαρακτηρισμοι για ενα απλα πολυτελες αυτοκινητο.
Μάλλον μετάφραση είναι το άρθρο. Καμία σχέση ο τρόπος γραφής με τις υπόλοιπες δημοσιεύσεις.
Στη χώρα των τεκμηρίων, των πολλαπλών φόρων, των πανάκριβων καυσίμων και της επιχειρηματικής μιζέριας, τέτοια αυτοκίνητα θα παραμείνουν όνειρα για πάντα! Περιττό να πούμε ποιός φέρει την ευθύνη γι αυτό, ε;
Το αυτοκίνητο είναι κορυφαίο αλλά το καλύτερο στην κατηγορία είναι το Α8.
Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που θα το αγοράσεις μόνο από το εξωτερικό κυρίως Γερμανία, ελαφρώς μεταχειρισμένο σε πολύ καλή τιμή και αν χρειαστεί να το αντικαταστήσεις θα απευθυνθείς πάλι στη Γερμανία. Είναι δύσκολο προϊόν για την Ελλάδα.
Το να ταξειδευεις με ενα αυτοκινητο σαν αυτο,πρεπει να ειναι πραγματικα ξεχωριστη εμπειρια.Καταπληκτικη!