Η δεύτερη άσκηση «μαγείας», μετά την εξαφάνιση όλων των ήχων στο εσωτερικό, αφορά στη λειτουργία της ανάρτησης. Με αερανάρτηση για όλες τις εκδόσεις ξεκινά η Mercedes και πλήρως ρυθμιζόμενα αμορτίσερ, ενώ σε πιο υψηλά κλιμάκια μπορεί να δώσει μέχρι και έλεγχο του δρόμου εμπρός με κάμερα, αξιολόγηση του ανάγλυφου και ανάλογη ρύθμιση της ανάρτησης πριν το όχημα συναντήσει τη λακκούβα (προαιρετικά στα οχτακύλιδρα μοντέλα). Το σύστημα Airmatic που δοκιμάσαμε εμείς πάντως κάθε άλλο παρά ταπεινό το λες. Πρώτος στόχος η άνεση και η ποιότητα κύλισης. Σε βαθμό τέτοιο που βλέπεις τη λακκούβα «να πλησιάζει» και μετά χωρίς άλλη ηχητική παρεμβολή τη χαζεύεις να απομακρύνεται στον καθρέφτη σου. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι δύσκολα θα βρεθεί οδική ανωμαλία η οποία θα προβληματίσει την S-Class, ακόμα και στην Ελλάδα, και όλοι καταλαβαίνουμε τι διάκριση είναι αυτή. Αντίστοιχα, σε καλό δρόμο η εντύπωση είναι αφοπλιστική. Μπορεί ένα αυτοκίνητο να κινηθεί σα να κυλάει πάνω στα σύννεφα; Όχι! Η S-Class όμως μοιάζει να οραματίζεται κάτι τέτοιο και να κινείται προς αυτό το επίπεδο.
Αξιοσημείωτο επίσης, ότι υπάρχει ενδιαφέρον και για τον οδηγό μέσα στην S-Class. Kι αυτό ιστορικά δεν ήταν πάντα ο κανόνας. Η W222 λοιπόν δείχνει ότι δεν είναι αυτοκίνητο για το σωφέρ. Κρύβει φοβερά τις διαστάσεις της, είναι ικανή να σε μπερδέψει σχετικά με το βάρος της ενώ είναι και πολύ ευέλικτη. Τα μεγάλα μετατρόχια (σχεδόν όσο άλλα αυτοκίνητα έχουν συνολικό πλάτος) ηρεμούν την οδική συμπεριφορά ενός οχήματος με τόσο μακρύ μεταξόνιο. Η απόκριση στο γύρισμα του τιμονιού είναι πολύ καλή όπως και η συνολική αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης και η μακριά S-Class πατάει απαλά στους εξωτερικούς τροχούς της χωρίς να τους ταλαιπωρεί και στρίβει ήρεμα υπό όλες τις συνθήκες. Αν ο οδηγός πιέσει περισσότερο, η αυτής μεγαλειότητα δε θα δυσανασχετήσει, θα εκτελέσει καλά και απλώς θα περάσει μια σιωπηλή… αποδοκιμασία προς τον οδηγό με τη μορφή των λίγο αυξημένων κλίσεων που της επέφερε. Ιδανική για κάλυψη μεγάλων αποστάσεων, είναι πραγματικό κανόνι σε ευθυβολία ενώ έχει και το συνδυασμό μοτέρ-σαζμάν για να προσπερνάει χωρίς σκέψη - μια ματιά στις ρεπρίζ θα σας πείσει.
Στη χώρα των τεκμηρίων, των πολλαπλών φόρων, των πανάκριβων καυσίμων και της επιχειρηματικής μιζέριας, τέτοια αυτοκίνητα θα παραμείνουν όνειρα για πάντα! Περιττό να πούμε ποιός φέρει την ευθύνη γι αυτό, ε;
Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που θα το αγοράσεις μόνο από το εξωτερικό κυρίως Γερμανία, ελαφρώς μεταχειρισμένο σε πολύ καλή τιμή και αν χρειαστεί να το αντικαταστήσεις θα απευθυνθείς πάλι στη Γερμανία. Είναι δύσκολο προϊόν για την Ελλάδα.
Κολλησαμε απο το μελισταλαχτο αρθρο. Υπερβολικοι χαρακτηρισμοι για ενα απλα πολυτελες αυτοκινητο.
Μάλλον μετάφραση είναι το άρθρο. Καμία σχέση ο τρόπος γραφής με τις υπόλοιπες δημοσιεύσεις.
Στη χώρα των τεκμηρίων, των πολλαπλών φόρων, των πανάκριβων καυσίμων και της επιχειρηματικής μιζέριας, τέτοια αυτοκίνητα θα παραμείνουν όνειρα για πάντα! Περιττό να πούμε ποιός φέρει την ευθύνη γι αυτό, ε;
Το αυτοκίνητο είναι κορυφαίο αλλά το καλύτερο στην κατηγορία είναι το Α8.
Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που θα το αγοράσεις μόνο από το εξωτερικό κυρίως Γερμανία, ελαφρώς μεταχειρισμένο σε πολύ καλή τιμή και αν χρειαστεί να το αντικαταστήσεις θα απευθυνθείς πάλι στη Γερμανία. Είναι δύσκολο προϊόν για την Ελλάδα.
Το να ταξειδευεις με ενα αυτοκινητο σαν αυτο,πρεπει να ειναι πραγματικα ξεχωριστη εμπειρια.Καταπληκτικη!