Ο μοχλός του κιβωτίου βρίσκεται πισω από το τιμόνι: η αλήθεια είναι ότι συνηθίζεται εύκολα και μετά σε ξενίζουν οι πιο συμβατικές λύσεις αυτόματου.
Εσωτερικό: Πιστή στις αξίες της Mercedes
99.787 Επισκέψεις στο άρθρο (1/10/2020)
Έχει αρχίσει να γίνεται λίγο δύσκολο να ξεχωρίσει κανείς τα εσωτερικά της Mercedes καθώς πλέον το μοτίβο με τις δύο μεγάλες οθόνες κυριαρχεί. Εδώ βέβαια τα δύο μόνιτορ δεν ενώνονται μέσα στο ίδιο πλαίσιο αλλά είναι ξέχωρα. Η οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, με διαγώνιο 10,25 ίντσες, είναι η μεγάλη και έξτρα επιλογή αλλά μάλλον και η προτιμότερη καθώς η μικρή των 7 ιντσών θα έδειχνε λίγο παράταιρη σε ένα τέτοιο ταμπλό ενώ και το κόστος μάλλον δεν είναι σημαντικό για έναν συνειδητοποιημένο πελάτη της φίρμας. Το τιμόνι είναι της νεότερης φουρνιάς και έχει touchpad και στις δύο μεριές, στοιχείο που αποδεικνύεται πλέον ως το πιο εύκολο κανάλι για να «επικοινωνήσεις» με όλες τις Mercedes στις μέρες μας. Η όλη εμφάνιση σε κάνει κάνα δυο φορές να πεις το κλασικό πλέον «Hey, Mercedes!» αλλά μάταια, καθώς το MBUX της A-Class δεν έχει περάσει ακόμη εδώ. Υπάρχουν βέβαια φωνητικές εντολές για όσους το θελήσουν. Η ποιότητα ορίζεται από το πλούσιο μαλακό υλικό στο πάνω μέρος του ταμπλό, τις ωραίες σαγρέ υφές στο κέντρο και το προσεγμένο φινίρισμα. Υπάρχει ένα μικρό περιθώριο για μια βελτιστοποίηση; Σίγουρα, αλλά η σφραγίδα γνησιότητας «Mercedes» δε χωράει αμφισβήτηση.
Από πλευράς χώρων, είναι γεγονός ότι, όπως έχουμε ξαναγράψει εξάλλου, τα premium σεντάν σπανίως είναι τόσο ευρύχωρα όσο οι εξωτερικές τους διαστάσεις αφήνουν να εννοηθεί. Δεν τίθεται θέμα συμβιβασμών πάντως, είτε για επιβάτες, είτε για αποσκευές.
Ωραίο άρθρο.
Μία παρατήρηση: Δεν έχω βρει πουθενά δοκιμή της C180d με τον νέο κινητήρα 1.6 diesel της Mercedes ο οποίος αντικατέστησε το 2018 τον αντίστοιχο της Renault. Νομίζω ότι αξίζει και με δεδομένο ότι δεν ξεφεύγει πολύ σε τιμή.
Όμορφο κ γρήγορο αυτοκίνητο.Θεωρώ όμως ότι η μέση κατανάλωση του, 10,2 βάσει τών μετρήσεων σας θυμίζει αυτοκίνητο 15ετίας.
Ωραίο άρθρο. Μία παρατήρηση: Δεν έχω βρει πουθενά δοκιμή της C180d με τον νέο κινητήρα 1.6 diesel της Mercedes ο οποίος αντικατέστησε το 2018 τον αντίστοιχο της Renault. Νομίζω ότι αξίζει και με δεδομένο ότι δεν ξεφεύγει πολύ σε τιμή.