ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
2 φωτογραφίες »

Θερμικό μοτέρ με ηλεκτρική βοήθεια: αυτή είναι η κατάσταση των πραγμάτων την εποχή που διανύουμε στην αυτοκινητοβιομηχανία και η Mercedes έχει υιοθετήσει από καιρό τη λύση αυτή με το όνομα ΕQ Boost.

Kινητήρας-Επιδόσεις: Οι βοήθειες πιάνουν τόπο

99.790 Επισκέψεις στο άρθρο (1/10/2020)

Στο ρυθμό της mild-hybrid φιλοσοφίας κινείται η γραμμή κίνησης της C-Class. To σύνολο βενζίνης των 1,5 λίτρων συνδυάζεται με έναν ηλεκτρικο κινητήρα 14 ίππων με σαφή στόχο να περιορίζεται η κατανάλωση καυσίμου ακριβώς μέσα από αυτήν την ηλεκτρική βοήθεια. Πρόκειται για ένα πολύ σύγχρονο σύνολο με σημαντικές τεχνολογίες στο θερμικό σκέλος του (μεταβλητό χρονισμό και βύθιση, λειτουργία coasting κλπ). Στην πράξη, όπως συμβαίνει συχνά σε αυτές τις περιπτώσεις ήπιας υβριδικής υλοποίησης, ο οδηγός εισπράττει από τη C-Class μια γραμμική και γεμάτη αυτοπεποίθηση απόδοση της δύναμης. Λείπουν τα κενά και οι δισταγμοί και η ώθηση που παίρνει το τετράθυρο αμάξωμα είναι πολύ αξιόλογη. Η έξτρα ροπή αποδεικνύεται χρυσάφι, σε βαθμό που να νομίζει κανείς ότι οδηγεί σύνολο αρκετά μεγαλύτερου κυβισμού. Αποτελεσματική όλη η συνταγή και στο θέμα της εξοικονόμησης καυσίμου αφού τα 10 λτ./100 χλμ. είναι μια πολύ καλή τιμή για την κλάση. Στα αρνητικά, το σύνολο εμφανίζεται σχετικά τραχύ, ειδικά στις χαμηλές στροφές αλλά και όταν σβήνει ή ξαναπαίρνει μπρος μέσω του Stop & Start. Επίσης δε λείπουν κάποιες απότομες αντιδράσεις από το κατά τα άλλα πολύ καλό 9άρι αυτόματο κιβώτιο. 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

ford
LEAO TEST