Στην πράξη, η CLE 200 τα καταφέρνει περίφημα συνδυάζοντας τις ζωηρές επιδόσεις (0-100 σε 7,6 δλ., 60-100 χλμ./ώρα σε 4,0 δλ. και 80-120 σε 5,1 δλ.) με πολιτισμένη λειτουργία και συγκρατημένη κατανάλωση.
Η βασική έκδοση CLE 200, που δοκιμάσαμε, κινείται από έναν εξηλεκτρισμένο 2λιτρο turbo κινητήρα 204 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με μια μπαταρία 48-Volt και ένα μικρό ηλεκτρικό μοτεράκι, το οποίο συνεισφέρει 23 ίππους ισχύος και 200 Nm ροπής. Κατά την επιβράδυνση και το φρενάρισμα, μέσω της ανάκτησης της ενέργειας που θα πήγαινε χαμένη, φορτίζεται η μπαταρία των 48V που παρέχει το απαιτούμενο ρεύμα. Στην πράξη, η CLE 200 τα καταφέρνει περίφημα συνδυάζοντας τις ζωηρές επιδόσεις (0-100 σε 7,6 δλ., 60-100 χλμ./ώρα σε 4,0 δλ. και 80-120 σε 5,1 δλ.) με πολιτισμένη λειτουργία.
Δεν υπάρχουν κενά στην απόδοση της δύναμης και ροπής του βενζινοκινητήρα, αφού η έξτρα ροπή που παρέχει το 48-Volt σύστημα και το εξαιρετικό 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Mercedes, τα καλύπτουν άμεσα. Επιπλέον το μοτέρ έχει ευχάριστο ήχο (ειδικά στη Sport λειτουργία) και έχει απαλλαγεί από το «γρέζι» στις υψηλές στροφές. Στο πεδίο της κατανάλωσης, ο εξηλεκτρισμός βοηθά την CLE 200 να μειώσει αρκετά τις απαιτήσεις της σε καύσιμο, χάρη και στην λειτουργία ελεύθερης κύλισης (μόλις σηκώνεις το πόδι από το γκάζι σβήνει ο κινητήρας και το κιβώτιο μπαίνει σε νεκρά) εμφανίζοντας μια μέση τιμή γύρω στα 10,0 λτ./100 χλμ., η οποία είναι λογική για τα δεδομένα της απόδοσης, των επιδόσεων και του βάρους του αυτοκινήτου.