Η ποιοτική κύλιση, η σπουδαία ηχομόνωση, τα εξαιρετικά καθίσματα και ο χαμηλός αεροδυναμικός θόρυβος, καθιστούν τη CLE ένα κορυφαίο cruiser.
Η CLE έχει σπορτίφ διαθέσεις έχοντας χαμηλώσει κατά 15 χλστ. την ανάρτησή της σε σχέση με την C-Class, στοιχείο που εξαργυρώνεται σε καλύτερη οδηγική αίσθηση, αμεσότητα και πειθαρχημένο έλεγχο του αμαξώματος ακόμα και στην έντονη πίεση. Η κλίση είναι συγκρατημένη, το τιμόνι άμεσο και με σωστό βάρος και σε συνδυασμό με το μπροστινό σύστημα των διπλών ψαλιδιών, η CLE 200 είναι ένα ευχάριστο αυτοκίνητο σε όλες τις συνθήκες κίνησης. Ακόμα και στην πόλη είναι πιο ευέλικτη από ό,τι περιμένεις, αλλά κακά τα ψέματα το περιβάλλον που της αξίζει είναι ο ανοιχτός δρόμος. Εκεί θα εκτιμήσεις την ποιοτική κύλιση, την σπουδαία ηχομόνωση, τα εξαιρετικά καθίσματα και το χαμηλό αεροδυναμικό θόρυβο, που καθιστούν τη CLE ένα κορυφαίο cruiser. Μόνο σε τραχύ οδόστρωμα θα αντιληφθείς μια κάποια δυσανεξία της πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων στις έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες, λόγω των χαμηλού προφίλ ελαστικών, που είχε το μοντέλο της δοκιμής.
Η CLE έχει σπορτίφ διαθέσεις έχοντας χαμηλώσει κατά 15 χλστ. την ανάρτησή της, στοιχείο που εξαργυρώνεται σε καλύτερη οδηγική αίσθηση, αμεσότητα και πειθαρχημένο έλεγχο του αμαξώματος ακόμα και στην έντονη πίεση.
Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει την ανάρτηση «άνεσης», ενώ προαιρετικά διατίθεται μια σπορ ρυθμιζόμενη ανάρτηση. Επίσης προαιρετικά η CLE μπορεί να εξοπλιστεί με το Dynamic Body Control, που περιλαμβάνει ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, τετραδιεύθυνση και τιμόνι με μεταβλητό βήμα. Σε πιο κλειστές διαδρομές υπάρχει μια μικρή τάση υποστροφής όταν το παρακάνεις, αλλά εάν έχεις κέφια και θελήσεις να ξεφύγεις από την ουδετερότητα «παίζοντας» με την πίσω κίνηση, το αρχοντικό κουπέ της Mercedes θα σου κάνει το χατίρι μέχρι κάποια συγκεκριμένη γωνία της ουράς. Στη συνέχεια επεμβαίνει διακριτικά το ESP και επαναφέρει την ισορροπία, με τον οδηγό να έχει πάντα σύμμαχο τα εντυπωσιακά σε απόδοση και αντοχή φρένα.