Πολυτέλεια, αψεγάδιαστη ποιότητα, απίθανος ατμοσφαιρικός φωτισμός με 64 χρώματα και digital διακοσμος με ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθονάρα αφής 11,9 ιντσών και μάλιστα με κλίση 6 μοιρών προς τη μεριά του οδηγού.
Η εικόνα του ταμπλό είναι λίγο-πολύ γνώριμη από την E-Class: Πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, πολυτέλεια και αψεγάδιαστη ποιότητα, απίθανος ατμοσφαιρικός φωτισμός με 64 χρώματα και οθονάρα αφής 11,9 ιντσών, κάθετα τοποθετημένη στην κεντρική κονσόλα και μάλιστα με κλίση 6 μοιρών προς τη μεριά του οδηγού. ¶λλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το στάνταρ σπορ δερμάτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών με κουμπιά αφής (έσω έτοιμος για ακούσιες επιλογές σε μενού και λειτουργίες μέχρι την πλήρη εξοικείωση τουλάχιστον) και φυσικά τα νέα μπροστινά, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα, σπορ καθίσματα εξελιγμένα αποκλειστικά για τη CLE. Έχουν ενσωματωμένα προσκέφαλα, αλλά και ηχεία σε περίπτωση που επιλέξεις το ηχοσύστημα της Burmester με τον απίστευτο ήχο.
Τα νέα μπροστινά, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα, σπορ καθίσματα έχουν ενσωματωμένα προσκέφαλα, αλλά και ηχεία σε περίπτωση που επιλέξεις το ηχοσύστημα της Burmester με τον απίστευτο ήχο.
Από τη μακρά λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού ξεχωρίζουμε επίσης το Ηead Up Display (προβάλει βασικές πληροφορίες στο παρμπρίζ, όπως στα μαχητικά αεροσκάφη) με πλοήγηση επαυξημένης πραγματικότητας, το σύστημα μασάζ για τα καθίσματα και το «πακέτο» που φιλτράρει, αποστειρώνει και αρωματίζει τον αέρα.
Χωροταξικά, οι μπροστινοί επιβάτες δεν θα αντιμετωπίσουν κανένα θέμα και θα βολευτούν στα εξαιρετικά καθίσματα, ενώ ειδικός μηχανικός βραχίονας μόλις κλείσεις την πόρτα θα φέρει τη ζώνη ασφαλείας στο ύψος των ώμων για εύκολη πρόσβαση στην πόρπη. Λόγω κουπέ σχεδίασης το σημείο που στερεώνονται οι ζώνες ασφαλείας είναι αρκετά πιο πίσω σε σύγκριση με ένα 4θυρο σεντάν αμάξωμα.
Όπως σε όλα τα 2θυρα κουπέ η πρόσβαση στο πίσω κάθισμα με τη 2θέσια διαμόρφωση απαιτεί μια κάποια ευελιξία για να χωρέσεις στο κενό που δημιουργεί η αναδίπλωση του μπροστινού καθίσματος μόλις τραβήξεις την κομψότατη θηλιά από δέρμα nappa (για πρώτη φορά τα μπροστινά καθίσματα δεν απασφαλίζουν με μοχλό). Και το πλάτος δεν είναι ό,τι ακριβώς περιμένεις, ενώ κλίση της οροφής περιορίζει τον «αέρα» για τα κεφάλια, ειδικά στο μοντέλο της δοκιμής με την έξτρα πανοραμική γυάλινη οροφή. Συγκριτικά πάντως με τη C-Class Coupe υπάρχει η αίσθηση καλύτερης ευρυχωρίας και όχι άδικα, αφού το μεταξόνιο της CLE (2.865 χλστ.) είναι 25 χλστ. μακρύτερο, κάτι που βοήθησε και στο χώρο αποσκευών των 420 λτ., που είναι κατά 60 λτ. μεγαλύτερος.