ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Mercedes CLE 200 mHEV | Κουπέ «αστέρι» για… αρχόντους

 Σχολιάστε 
15.744 Επισκέψεις στο άρθρο (9/6/2024)
Δοκιμή: Mercedes CLE 200 mHEV | Κουπέ «αστέρι» για… αρχόντους
2 Φωτογραφίες »

- Γοητευτικό, 2θυρο κουπέ, που καταργεί C-Class Coupe & E-Class Coupe
- Πολυτελής καμπίνα για 4, με στραμμένη προς τον οδηγό οθονάρα 11,9 ιντσών
- Σου φέρνει στον ώμο την ζώνη για να μην χρειαστεί να τεντώνεσαι
- Ηλεκτρικό μοτεράκι 23 ίππων «σπρώχνει» το 2λιτρο turbo βενζινοκινητήρα για καλύτερες επιδόσεις & «κρατημένη» κατανάλωση

Γοητευτικό, 2θυρο κουπέ, που καταργεί C-Class Coupe & E-Class Coupe

Με μήκος 4.850 χιλιοστά, πλάτος 1.860 χιλιοστά και ύψος 1.428 χιλιοστά, η CLE είναι ένα κλασικό 2πορτο κουπέ, που καταργεί τη C-Class Coupe και την E-Class Coupe. Μας συστήνεται σημαντικά μεγαλύτερη από την C-Class Coupe (+164 χλστ.), όπως και 15 χιλιοστά μακρύτερη από την Ε-Class Coupe. Το σημαντικό όμως είναι οι εξαιρετικές αναλογίες και οι σαγηνευτικές γραμμές της.

Πολυτελής καμπίνα για 4, με στραμμένη προς τον οδηγό οθονάρα 11,9 ιντσών

Η εικόνα του ταμπλό είναι λίγο-πολύ γνώριμη από την E-Class: Πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, πολυτέλεια και αψεγάδιαστη ποιότητα, απίθανος ατμοσφαιρικός φωτισμός με 64 χρώματα και οθονάρα αφής 11,9 ιντσών, κάθετα τοποθετημένη στην κεντρική κονσόλα και μάλιστα με κλίση 6 μοιρών προς τη μεριά του οδηγού. Ξεχωρίζουν φυσικά τα νέα μπροστινά, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα, σπορ καθίσματα εξελιγμένα αποκλειστικά για τη CLE. Η πρόσβαση στο πίσω κάθισμα, που έχει διθέσια διαμόρφωση, απαιτεί ευελιξία.

Σου φέρνει στον ώμο την ζώνη για να μην χρειαστεί να τεντώνεσαι

Οι μπροστινοί επιβάτες δεν θα αντιμετωπίσουν κανένα θέμα και θα βολευτούν στα εξαιρετικά καθίσματα, ενώ ειδικός μηχανικός βραχίονας μόλις κλείσεις την πόρτα θα φέρει τη ζώνη ασφαλείας στο ύψος των ώμων για εύκολη πρόσβαση στην πόρπη. Λόγω κουπέ σχεδίασης το σημείο που στερεώνονται οι ζώνες ασφαλείας είναι αρκετά πιο πίσω σε σύγκριση με ένα 4θυρο σεντάν αμάξωμα.

Ηλεκτρικό μοτεράκι 23 ίππων «σπρώχνει» το 2λιτρο turbo βενζινοκινητήρα για καλύτερες επιδόσεις και «κρατημένη» κατανάλωση

Η βασική έκδοση CLE 200, που δοκιμάσαμε, κινείται από έναν εξηλεκτρισμένο 2λιτρο turbo κινητήρα 204 ίππων. Το ήπια υβριδικό σύστημα αποτελείται από μια μπαταρία 48-Volt και έναν μικρό ηλεκτρικό μοτεράκι, που φροντίζει να υποβοηθά τον κινητήρα με +23 ίππους ισχύος και +200 Nm ροπής. Στην πράξη, η CLE 200 τα καταφέρνει περίφημα συνδυάζοντας τις ζωηρές επιδόσεις (0-100 σε 7,6 δλ., 60-100 χλμ./ώρα σε 4,0 δλ. και 80-120 σε 5,1 δλ.) με πολιτισμένη λειτουργία και συγκρατημένη κατανάλωση. Οι μετρήσεις μας έδειξαν μια μέση κατανάλωση γύρω από τα 10,0 λτ./100 χλμ..

Στη συνέχεια του άρθρου μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικότερα τη δοκιμή της Mercedes-Benz CLE 200 Coupe των 204 ίππων.
 

Σελίδα 2Σχεδίαση: «Φάτε μάτια ψάρια»
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: High-tech πολυτέλεια για 2+2
Σελίδα 4Κινητήρας-Κατανάλωση: Ζωντανές επιδόσεις, συγκρατημένη κατανάλωση
Σελίδα 5Στο δρόμο: Με σπορτίφ διαθέσεις
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
Audi