Τα LED Matrix φώτα μπροστά σου σχηματίζουν μέχρι και ένα φωτεινό βέλος για να σου δείξουν τη σωστή πορεία το βράδυ. Η νέα Ε-Class παντρεύει την κομψότητα με την τεχνολογία.
Αυτή είναι η ολοκαίνουργια γενιά της Mercedes E-Class, που έχει πλείστα όσα στοιχεία υπεροχής, κυρίως σε τεχνολογία και εικόνα, σε μια κατηγορία που οι αγοραστές πληρώνουν πολλά και φυσικά απαιτούν… περισσότερα. Η κατηγορία των πολυτελών σεντάν ανέκαθεν ήταν ιδιαίτερα ανταγωνιστική, αλλά η E-Class δείχνει πως σήμερα τα πράγματα έχουν… ξεφύγει. Η ιστορία της πολυτελούς οικογενειακής λιμουζίνας ξεκινά πίσω στο 1953 για να φτάσουμε στη σημερινή 6η κατ΄όνομα (10η συνολικά) γενιά, η οποία έχει εξοπλιστεί με γερές δόσεις από την «enfantgâté» τεχνολογία και την πολυτέλεια της υπερλιμουζίνας S-Class, ούσα όμως πιο προσιτή από την κορωνίδα των λιμουζινών της Mercedes-Benz. Η τιμή της ντιζελάτης E 220 d, που δοκιμάζουμε, ξεκινά από 66.600 ευρώ, που όμως μπορεί να φτάσει εύκολα τα 100 χιλιάρικά αν αρχίζεις να εξαντλείς τον μακρύ κατάλογο με τα έξτρα στοιχεία άνεσης και τεχνολογίας. Πάντως με μόλις 1.750 ευρώ παραπάνω μπορεί κανείς να αποκτήσει την τετρακίνητη έκδοση, μια επιλογή που σίγουρα θα υποστηρίζαμε.
Σε κάθε περίπτωση, στο αισθητικό κομμάτι η νέα E-Class συνεχίζει να δείχνει επιβλητική χωρίς να έχει αλλάξει ριζικά τις διαστάσεις της σε σχέση με την προηγούμενη: Με 4,95 μ. μήκος είναι-δεν είναι 10 χλστ. μακρύτερη από πριν, ωστόσο το μεταξόνιο έφτασε στα 2.961 χλστ. (+20), ενώ κατά 20 χλστ. αυξήθηκε το πλάτος. Το τελευταίο συμπαρέσυρε και τα μετατρόχια για καλύτερο «πάτημα».
Σχεδιαστικά, η νέα E-Class προσεγγίζει τα πιο σύγχρονα σχεδιαστικά πρότυπα της εταιρείας, με στοιχεία τόσο από την S Class, όσο και από τη C-Class, τα οποία διαμορφώνουν το εκλεπτυσμένο προφίλ της. Η ουσία όμως είναι στην σπουδαία αεροδυναμική με τον σχετικό συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις στο 0,23. Έχοντας τη δυνατότητα να… «σκίζει» τον αέρα και σε συνδυασμό με την ηχομόνωση που αρμόζει σε μια πολυτελή μπερλίνα, δεν είναι λοιπόν τυχαίο που η E 220 d είναι ένα από τα πιο αθόρυβα αυτοκίνητα που έχουμε μετρήσει στο AutoΤρίτη test Center. Ακόμα και στα 140 χλμ./ώρα το ειδικό ηλεκτρονικό μας όργανο δεν έδειξε πάνω από 67 db, όταν καθημερινά μοντέλα έχουν αυτή την ένδειξη με τη μισή ταχύτητα!