Εσωτερικό: Πρωταγωνιστεί η ψαρωτική οθονάρα & φυσικά η πολυτέλεια

38.899 Επισκέψεις στο άρθρο (2/3/2024)
Η εικόνα στην καμπίνα είναι ομολογουμένως «ψαρωτική» και σε αυτή συνηγορούν η ποιότητα των υλικών, η  πολυτέλεια, η τεχνολογία και φυσικά η οθονάρα που «πιάνει» όλο τα ταμπλό.
7 Φωτογραφίες »

Η εικόνα στην καμπίνα είναι ομολογουμένως «ψαρωτική» και σε αυτή συνηγορούν η ποιότητα των υλικών, η πολυτέλεια, η τεχνολογία και φυσικά η οθονάρα που «πιάνει» όλο τα ταμπλό.

Ομολογουμένως η εικόνα στην καμπίνα είναι ψαρωτική. Όχι  μόνο λόγω της ευγενούς καταγωγής των υλικών, του απίθανου φινιρίσματος, της προσοχής στη λεπτομέρεια και της ξεχωριστής «στιβαρότητας», αλλά και του ψηφιακού πάνελ που «πιάνει» σχεδόν ολόκληρο τα ταμπλό. Η Superscreen κοστίζει σχεδόν 2 χιλιάρικα και εκτός από την κεντρική οθόνη των 14,4 ιντσών -για τον έλεγχο των πολυμέσων, των λειτουργιών και των συστημάτων υποβοήθησης- περιλαμβάνει και μια δεύτερη οθόνη 12,3 ιντσών μπροστά από το συνοδηγό, ο οποίος μπορεί να βλέπει video, να λύνει Sudoku ή να παίζει… Angrybirds. Ο οδηγός φυσικά δεν έχει… οπτική πρόσβαση αφού αν γυρίσει το κεφάλι βλέπει μια… μαύρη οθόνη. Αν όμως είσαι σταματημένος και σκύψεις να πάρεις κάτι από τη μεριά του συνοδηγού τότε το αντίστοιχο φως ανάβει αυτόματα (το ίδιο γίνεται και στα πίσω καθίσματα). Υπάρχει και κάμερα που κάνει zoom και βιντεοκλήσεις (σταματημένος), ενώ ταυτόχρονα τσεκάρει μην τυχόν κλείσεις τα βλέφαρα ενώ οδηγείς. Αίσθηση προκαλεί επίσης ο 3D πίνακας οργάνων (προσωπικά με ζάλισε και ευτυχώς που μπορείς να επιλέξεις 2D εμφάνιση). Η φωνητική λειτουργία του MBUX είναι εξαιρετική και μέχρι να εξοικειωθείς με τους τόσους διακόπτες αφής (ακόμα και στο τιμόνι), σε βοηθά αρκετά: Με μια προφορική εντολή ανοίγει το παράθυρο, αλλάζει σταθμό, ενώ του λες πως κρυώνεις/ζεστένεσαι και προσαρμόζει τη λειτουργία του κλιματισμού, ενώ αν πεις πως είναι δυνατά η μουσική κατεβάζει την ένταση. Η την ανεβάζει αν θες περισσότερα ντεσιμπέλ από το high-end ηχοσύστημα. Tech μάστερ με απλά λόγια…


Οθόνη για τον πίνακα οργάνων μπροστά στον οδηγό, αλλά οθόνη και μπροστά στον συνοδηγό!
7 Φωτογραφίες »

Οθόνη για τον πίνακα οργάνων μπροστά στον οδηγό, αλλά οθόνη και μπροστά στον συνοδηγό!

Αρχοντική ευρυχωρία

Το πληθωρικό μεταξόνιο και το ανάλογο μήκος του αυτοκινήτου εξαργυρώνονται με τον καλύτερο τρόπο ως προς την ευρυχωρία, με τους πίσω επιβάτες να κάθονται αρχοντικά έχοντας μπόλικο χώρο για τα γόνατα ακόμα και αν κάθονται σταυροπόδι. Παράλληλα υπάρχει μεγάλος χώρος και για τους ώμους τους. Όχι όμως και για τα κεφάλια, χωρίς αυτό να σημαίνει πως «βρίσκεις» εκτός αν είσαι πάνω από 1,90 μ.. Ειδική μνεία πρέπει να κάνουμε για τα εργονομικά, κλιματιζόμενα, καθίσματα (μπροστά και με λειτουργία μασάζ) που φροντίζουν να μεταφέρουν «ατσαλάκωτους» τους επιβάτες.

Το πορτ-μπαγκάζ τέλος έχει μεγάλη χωρητικότητα (540 λτ.) και μεγάλο άνοιγμα, αλλά το σχήμα δεν είναι απόλυτα κανονικό. Στα θετικά της καμπίνας πάντως είναι και η πληθώρα αποθηκευτικών χώρων.
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Mercedes E 220 d | Κυριλέ diesel που ταξιδεύει με 5 λτ./100 χλμ.
Σελίδα 2Σχεδίαση: Επιβλητική κομψότητα
Σελίδα 3Εσωτερικό: Πρωταγωνιστεί η ψαρωτική οθονάρα & φυσικά η πολυτέλεια
Σελίδα 4Κινητήρας – Κατανάλωση: Diesel-άρα!
Σελίδα 5Στο δρόμο: Για αρχόντους…
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
test center