Η GLE Coupe με κωδική ονομασία C167 μπορεί να προσφέρει luxury μετακινήσεις σαν να βρίσκεσαι στην… business class χωρίς να χρειαστεί ανεφοδιασμό σε καύσιμο ή ρεύμα για 1.100 πραγματικά χιλιόμετρα. Στον αυτοκινητόδρομο είναι συγκλονιστικά σταθερή παρά τον όγκο της με εξαίρετη ηχομόνωση (65,8 db στα 140 χλμ./ώρα), ακόμα και σε εξαιρετικά άσχημες καιρικές συνθήκες (σ.σ. πέσαμε σε έντονη καταιγίδα κάνοντας το Αθήνα-Θεσσαλονίκη). Παράλληλα, η προαιρετική αερανάρτηση διαχειρίζεται υποδειγματικά τις όποιες ανωμαλίες, ακόμα και τις πιο έντονες που συναντάμε σε αστικό ιστό (σαμαράκια, λακκούβες κ.ά.), παρά τις μεγάλες ζάντες 21 ιντσών. Εντός πόλης το μόνο που ίσως προβληματίσει τον οδηγό είναι η διέλευση από στενάκια, αποκλειστικά και μόνο λόγω του πλάτους της, αν και οι κάμερες 360 μοιρών θα σταθούν επάξια στο πλευρό του οδηγού για να περάσει «ατσαλάκωτη» η GLE Coupe, την ίδια στιγμή που από πλευράς ευελιξίας τα 12 μ. κύκλου στροφής για το αμάξωμα των 5 μ. μπορεί να θεωρηθεί και άθλος.
Από εκεί και πέρα, η προσαρμοστικότητα της ανάρτησης, η οποία ρυθμίζει κάθε τροχό ξεχωριστά και αυξομειώνει την απόσταση από το έδαφος αναλόγως ταχύτητας ή τερέν, σε συνδυασμό με την πανοραμική, άνετη θέση οδήγησης και τους 333 ίππους που περιμένουν το σινιάλο από το πεντάλ του γκαζιού σίγουρα θα σε βάλουν σε πειρασμό να ανεβάσεις ρυθμούς. Κάπου εκεί αντιλαμβάνεσαι καλύτερα την ακρίβεια και την στιβαρή αίσθηση του τιμονιού, αλλά και τη δουλειά που έχει γίνει στη γεωμετρία καθώς το βάρους 2.730 κιλών αμάξωμα προσφέρει θεαματική ουδετερότητα και μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, μέσω και της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης τετρακίνησης 4MATIC (45:55), χωρίς περιττές κλίσεις. Η συμβολή του ESP είναι καίρια όταν αρχίσουν οι υπερβολές, την ίδια στιγμή που τα ακούραστα φρένα δηλώνουν δυναμικό «παρών», όντας ικανά να ακινητοποιήσουν το θηριώδες SUV από τα 100 χλμ./ώρα σε -μόλις- 34,8 μέτρα.