Η ναυαρχίδα της Mercedes, το απόσταγμα όλων των αξιών της πολυτελούς μάρκας, η S-Class, συνεχίζει να εκπλήσσει στην 7η γενιά της και «κρύβοντας» 435 αδάμαστα άλογα, η έκδοση S500 4Matic προσφέρει απαράμιλλη πολυτέλεια και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.
Αν μας ρωτήσετε ποιο είναι το μοντέλο που πρεσβεύει περισσότερο τις αξίες της Mercedes, η απάντηση είναι πολύ εύκολη: Μα και βέβαια, η Mercedes S-Class! Από το 1972 όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε με την κωδική ονομασία W116 έχουν κυκλοφορήσει επτά γενιές, με την πιο πρόσφατη W223 να έχει κάνει τα επίσημα αποκαλυπτήριά της πριν από μερικούς μήνες. Και όπως κάθε γενιά, έτσι και αυτή ακολουθεί τη φιλοσοφία: «το καλύτερο ή τίποτα».
Από την πρώτη επαφή μας μαζί της έγινε αντιληπτό πως οι μεγάλες απαιτήσεις και τα υψηλά στάνταρ που η ίδια έχει θέσει για τον εαυτό της, ικανοποιούνται στο έπακρο και σε αυτή την γενιά. Η S-Class είναι ένα αυτοκίνητο σήμα κατατεθέν της ποιότητας, που ξεχωρίζει για το πολυτελές και γεμάτο ανέσεις εσωτερικό του. Όμως οι καινοτομίες της συνεχίζουν και στο τεχνολογικό κομμάτι. Ενδεικτικά, πληθώρα από κάμερες και αισθητήρες μας εισάγουν αρμονικά στον ψηφιακό κόσμο και την ευκολότερη οδήγηση, ενώ το σύστημα διεύθυνσης του πίσω άξονα περιορίζει τον κύκλο στροφής του οχήματος. Όσον αφορά, την... πηγή του κακού, στην έκδοση της δοκιμής που βλέπετε εδώ, 435 άλογα «φωνάζουν» κάτω από το καπό και υπόσχονται αριστοκρατική οδήγηση.
Ενδιαφέρον περιτύλιγμα, απολαυστικό περιεχόμενο
Σε επίπεδο εξωτερικής εμφάνισης η 7ης γενιάς Mercedes S-Class δεν μπορεί να χαρακτηριστεί τόσο… εκδηλωτική. Δεν υπάρχουν μεγάλες αλλαγές σε σχέση με την προηγούμενη γενιά και οι αναλογίες παραμένουν ισορροπημένες. Στο μακρύ καπό το μάτι πέφτει στη μεσαίου μεγέθους μάσκα, ενώ αναμφίβολα δεσπόζει η σχεδιαστική αρμονία των γραμμών που αντικαθιστά τα μπαρόκ στοιχεία της προηγούμενης γενιάς. Με σύντομα λόγια, η S-Class δεν έχει κραυγαλέα εμφάνιση και εκπέμπει τη στιβαρότητα, την πολυτέλεια, την αριστοκρατία που αρμόζει σε έναν πρόεδρο Κράτους. Ααα, λεπτομέρεια που μας άρεσε: όσοι το «ψάχνουν» και το επιθυμούν, οι κλασικές χειρολαβές στις πόρτες μπορούν αντικατασταθούν με ενσωματωμένες στο αμάξωμα, με το αντίστοιχο κόστος φυσικά.
Μπορεί, λοιπόν, τα συναισθήματα όταν την αντικρίζεις από έξω να είναι συγκρατημένα, όμως με το που ανοίγεις τις πόρτες της, έρχεται το ξέσπασμα! Δεν πρόκειται για μία απλώς προσεγμένη εσωτερική διακόσμηση, αλλά για ένα έργο τέχνης, στο οποίο κυριαρχεί η πολυτέλεια. Η πλήρης αναδιάταξη της καμπίνας έχει φέρει ένα σικάτο οπτικό αποτέλεσμα, καθόλου «φουσκωμένο», αλλά αεράτο και γεμάτο στυλ. Οι χοντροκομμένες οθόνες του προκατόχου αποτελούν παρελθόν, έχουν αναδιαμορφωθεί δίνοντας την θέση τους σε δύο νέες, οι οποίες χωρίζονται μεταξύ τους. Συγκεκριμένα, μπροστά από τον οδηγό βρίσκεται ο πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, με βάθος εικόνας και έντονα οπτικά εφέ, ενώ για τους πιο... ανήσυχους, μπορεί κάποιος με έξτρα κόστος να επιλέξει και τρισδιάστατη απεικόνιση πληροφοριών πάνω στον πίνακα!
Εξαιρετικά γραφικά συνοδεύουν και την βασική οθόνη του infotainment, η οποία έχει διαγώνιο 12,8 ιντσών και τοποθετείται πάνω στην κεντρική κονσόλα. Η συγκεκριμένη διάταξη εξυπηρετεί στο μέγιστο βαθμό την εργονομία, καθώς ο οδηγός μπορεί εύκολα, χωρίς να τεντωθεί, να χρησιμοποιεί κάθε υπηρεσία της οθόνης. Τέλος, το ευφυές σύστημα πολυμέσων MBUX (Mercedes-Benz User Experience) επιτρέπει την χρήση φωνητικού ελέγχου, με την οθόνη να είναι άκρως λειτουργική και εύχρηστη στην πλοήγηση.
Δεν υπαρχουν λογια να αντιπρωσοπευουν αυτο το brand, πρεστιζ, ιματζ, κυρος, αξιοπιστια, ποιοτητα, ειναι λιγες λεξεις, και με τον αερα του παγκοσμιου πρωταθλητη βλεπε F1 που σπαει τα ρεκορ το ενα μετα το αλλο ! respect !
Δε θάταν καλύτερα κάνα σκληρό επιτραπέζιο να έβαζαν μέσα που έχει και μεγαλύτερη χωρητικότητα; Τι αηδίες είναι αυτες;
Δεν υπαρχουν λογια να αντιπρωσοπευουν αυτο το brand, πρεστιζ, ιματζ, κυρος, αξιοπιστια, ποιοτητα, ειναι λιγες λεξεις, και με τον αερα του παγκοσμιου πρωταθλητη βλεπε F1 που σπαει τα ρεκορ το ενα μετα το αλλο ! respect !