Ανοίγοντας τη βαριά και χωρίς πλαίσιο πόρτα της 418d διαπιστώνεις ότι ο σχεδιασμός έρχεται από την Σειρά 3, με τον ίδιο επιτυχημένο συνδυασμό πολύ καλής κατασκευής, απλότητας αλλά και αυξημένης χρηστικότητας. Τα υλικά που απαρτίζουν την καμπίνα είναι ποιοτικά, μαλακά στην πλειοψηφία τους. Πέραν αυτών ξεχωρίζει το σύστημα infotainment, αλλά αυτό που θα αγαπήσει ο λάτρης της οδήγησης, είναι η χαμηλά τοποθετημένη θέση οδήγησης. Ο οδηγός κάθεται χαμηλά, πολύ χαμηλά θα λέγαμε, επιτρέποντας του να νιώθει το άριστο ζύγισμα και κάθε μετατόπιση του αμαξώματος…
¶νετοι οι μπροστά, λίγο χώρο για το κεφάλι πίσω
Παρότι coupe η BMW Σειρά 4 είναι αρκετά πρακτική, με τους προσφερόμενους χώρους για τους εμπρός να ικανοποιούν. Αν και ο οδηγός κάθεται χαμηλά έχει καλή περιφερειακή ορατότητα, ωστόσο οι δύο πίσω απλά θα «βολευτούν» μιας και ο αέρας για το κεφάλι είναι περιορισμένος λόγω της κλίσης της οροφής. Ο χώρος αποσκευών, τέλος, αγγίζει τα 445 λίτρα.
ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ BMW ΕΝ ΕΤΗ 2017 ΝΑ ΠΟΥΛΑΣ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ FACELIFT ΤΟΥ 2012-13,ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΠΟ ΣΕΙΡΑ 1 2 Χ1...
ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΜΕ 150HP(KAI TO ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ ¨ΠΡΩΤΑ Η ΟΙΚΟΝΟΜΕΙΑ¨ ΣΕ ΣΠΟΡ ΑΜΑΞΙ?) ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΠΟ 50000ΕΥΡΑ!!ΟΤΑΝ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΣΤΑ ΜΙΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΛΜΑΝΕ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ!
Θανο μακαρι ολοι να σκεφτονταν σαν εσενα. Η κοροϊδια ειναι μεγαλη σε προϊοντα πρεστιζ και κυρους (οπως θελουν να αυτοαποκαλουνται) και δεν μιλαω μονο για αυτοκινητα. Απλα απευθυντονται σε ανθρωπους που εχουν πολυ χρημα για πεταμα και θελουν να πουλησουν μουρη στους ανθρωπους του κυκλου τους οι οποιοι εχουν κι εκεινοι αντιστοιχα αυτοκινητα και που φυσικα δεν τα κρατανε για πολυ αλλα τα αλλαζουν μολις βγει το νεο μοντελο. Οποτε ολα καλα γι' αυτους που τους αρεσει να τους πιανουν κοροϊδα. Εμεις οι υπολοιποι που ειμαστε και οι περισσοτεροι μαλλον ειμαστε πιο ξυπνιοι καθως αγοραζουμε με βαση το value for money. Δηλαδη αγοραζουμε BMW με αλλο σημα, με περισσοτερα χαρακτηριστικα και δυνατοτητες, με αξιοπιστια και στη μιση τιμη.
Ζητουν 50 χιλιαρικα για μια φωτοτυπια που ειναι ακριβως ιδια με ολα τα αδελφια της εδω και χρονια και μας την παρουσιαζουν σαν νεα?
Το αλλο με τον τοτο το γνωριζουν οι γερμανοι?
Ουστ κοπριτες που πιανεται κοτσους τα ευκολα θυματα!
ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ BMW ΕΝ ΕΤΗ 2017 ΝΑ ΠΟΥΛΑΣ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ FACELIFT ΤΟΥ 2012-13,ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΠΟ ΣΕΙΡΑ 1 2 Χ1... ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΜΕ 150HP(KAI TO ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ ¨ΠΡΩΤΑ Η ΟΙΚΟΝΟΜΕΙΑ¨ ΣΕ ΣΠΟΡ ΑΜΑΞΙ?) ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΠΟ 50000ΕΥΡΑ!!ΟΤΑΝ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΣΤΑ ΜΙΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΛΜΑΝΕ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ!
Θανο μακαρι ολοι να σκεφτονταν σαν εσενα. Η κοροϊδια ειναι μεγαλη σε προϊοντα πρεστιζ και κυρους (οπως θελουν να αυτοαποκαλουνται) και δεν μιλαω μονο για αυτοκινητα. Απλα απευθυντονται σε ανθρωπους που εχουν πολυ χρημα για πεταμα και θελουν να πουλησουν μουρη στους ανθρωπους του κυκλου τους οι οποιοι εχουν κι εκεινοι αντιστοιχα αυτοκινητα και που φυσικα δεν τα κρατανε για πολυ αλλα τα αλλαζουν μολις βγει το νεο μοντελο. Οποτε ολα καλα γι' αυτους που τους αρεσει να τους πιανουν κοροϊδα. Εμεις οι υπολοιποι που ειμαστε και οι περισσοτεροι μαλλον ειμαστε πιο ξυπνιοι καθως αγοραζουμε με βαση το value for money. Δηλαδη αγοραζουμε BMW με αλλο σημα, με περισσοτερα χαρακτηριστικα και δυνατοτητες, με αξιοπιστια και στη μιση τιμη.
Ζητουν 50 χιλιαρικα για μια φωτοτυπια που ειναι ακριβως ιδια με ολα τα αδελφια της εδω και χρονια και μας την παρουσιαζουν σαν νεα? Το αλλο με τον τοτο το γνωριζουν οι γερμανοι? Ουστ κοπριτες που πιανεται κοτσους τα ευκολα θυματα!
το Α5 είναι η πιο ολοκληρωμένη και πιο premium επιλογή στην κατηγορία.