H ΒΜW μας έχει συνηθίσει σε αυτοκίνητα που σε κάνουν να απολαμβάνεις την οδήγηση λόγω σπορτίφ ταπεραμέντου τους. Το ίδιο λοιπόν συμβαίνει και με την 4άρα της δοκιμής. Η Η σφιχτή αλλά αποτελεσματική ανάρτηση , το άριστο ζύγισμα, τα δυνατά φρένα, όλα είναι προσανατολισμένα στην σπορ οδήγηση. Ωστόσο, από το τιμόνι θα θέλαμε ακόμη πλουσιότερη πληροφόρηση. Αν όχι στην επιλογή ECO, σίγουρα στην επιλογή sport όπου φαίνεται να έχει κάπως τεχνητή αίσθηση. Κατά τα άλλα, τα περιθώρια πρόσφυσης είναι πολύ μεγάλα, ενώ όσον αφορά στο παιχνίδι με την ουρά δεν θα παίξεις με το γκάζι και το πλαίσιο δείχνει πολύ ανώτερο των ικανοτήτων του κινητήρα. Σε κάθε περίπτωση όμως θα κινηθείς γρήγορα και απολαυστικά, και αυτό είναι που έχει σημασία…
ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ BMW ΕΝ ΕΤΗ 2017 ΝΑ ΠΟΥΛΑΣ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ FACELIFT ΤΟΥ 2012-13,ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΠΟ ΣΕΙΡΑ 1 2 Χ1...
ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΜΕ 150HP(KAI TO ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ ¨ΠΡΩΤΑ Η ΟΙΚΟΝΟΜΕΙΑ¨ ΣΕ ΣΠΟΡ ΑΜΑΞΙ?) ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΠΟ 50000ΕΥΡΑ!!ΟΤΑΝ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΣΤΑ ΜΙΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΛΜΑΝΕ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ!
Θανο μακαρι ολοι να σκεφτονταν σαν εσενα. Η κοροϊδια ειναι μεγαλη σε προϊοντα πρεστιζ και κυρους (οπως θελουν να αυτοαποκαλουνται) και δεν μιλαω μονο για αυτοκινητα. Απλα απευθυντονται σε ανθρωπους που εχουν πολυ χρημα για πεταμα και θελουν να πουλησουν μουρη στους ανθρωπους του κυκλου τους οι οποιοι εχουν κι εκεινοι αντιστοιχα αυτοκινητα και που φυσικα δεν τα κρατανε για πολυ αλλα τα αλλαζουν μολις βγει το νεο μοντελο. Οποτε ολα καλα γι' αυτους που τους αρεσει να τους πιανουν κοροϊδα. Εμεις οι υπολοιποι που ειμαστε και οι περισσοτεροι μαλλον ειμαστε πιο ξυπνιοι καθως αγοραζουμε με βαση το value for money. Δηλαδη αγοραζουμε BMW με αλλο σημα, με περισσοτερα χαρακτηριστικα και δυνατοτητες, με αξιοπιστια και στη μιση τιμη.
Ζητουν 50 χιλιαρικα για μια φωτοτυπια που ειναι ακριβως ιδια με ολα τα αδελφια της εδω και χρονια και μας την παρουσιαζουν σαν νεα?
Το αλλο με τον τοτο το γνωριζουν οι γερμανοι?
Ουστ κοπριτες που πιανεται κοτσους τα ευκολα θυματα!
ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ BMW ΕΝ ΕΤΗ 2017 ΝΑ ΠΟΥΛΑΣ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ FACELIFT ΤΟΥ 2012-13,ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΠΟ ΣΕΙΡΑ 1 2 Χ1... ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΜΕ 150HP(KAI TO ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ ¨ΠΡΩΤΑ Η ΟΙΚΟΝΟΜΕΙΑ¨ ΣΕ ΣΠΟΡ ΑΜΑΞΙ?) ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΠΟ 50000ΕΥΡΑ!!ΟΤΑΝ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΣΤΑ ΜΙΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΛΜΑΝΕ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ!
Θανο μακαρι ολοι να σκεφτονταν σαν εσενα. Η κοροϊδια ειναι μεγαλη σε προϊοντα πρεστιζ και κυρους (οπως θελουν να αυτοαποκαλουνται) και δεν μιλαω μονο για αυτοκινητα. Απλα απευθυντονται σε ανθρωπους που εχουν πολυ χρημα για πεταμα και θελουν να πουλησουν μουρη στους ανθρωπους του κυκλου τους οι οποιοι εχουν κι εκεινοι αντιστοιχα αυτοκινητα και που φυσικα δεν τα κρατανε για πολυ αλλα τα αλλαζουν μολις βγει το νεο μοντελο. Οποτε ολα καλα γι' αυτους που τους αρεσει να τους πιανουν κοροϊδα. Εμεις οι υπολοιποι που ειμαστε και οι περισσοτεροι μαλλον ειμαστε πιο ξυπνιοι καθως αγοραζουμε με βαση το value for money. Δηλαδη αγοραζουμε BMW με αλλο σημα, με περισσοτερα χαρακτηριστικα και δυνατοτητες, με αξιοπιστια και στη μιση τιμη.
Ζητουν 50 χιλιαρικα για μια φωτοτυπια που ειναι ακριβως ιδια με ολα τα αδελφια της εδω και χρονια και μας την παρουσιαζουν σαν νεα? Το αλλο με τον τοτο το γνωριζουν οι γερμανοι? Ουστ κοπριτες που πιανεται κοτσους τα ευκολα θυματα!
το Α5 είναι η πιο ολοκληρωμένη και πιο premium επιλογή στην κατηγορία.