Η ανανέωση της BMW Σειρά 4 έδωσε λίγο ακόμη δυναμισμό στο sexy κορμί της. Εδώ την δοκιμάζουμε με έναν 2λιτρο diesel 150 ίππων κάτω από το καπό που δίνει το βάρος αρχικά στην οικονομία καυσίμου και ύστερα στις επιδόσεις.
What is new
- Με 2,0 turbo diesel 150 ίππων
- Καίει 7,4 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει 48.850 ευρώ
Μπορεί η κατηγορία των μεσαίων κουπέ να μην είναι ιδιαίτερα δημοφιλής εμπορικά, ωστόσο, στην καρδιά, βρίσκεται στην πρώτη θέση των περισσοτέρων οδηγών. Ο λόγος; Μα φυσικά η δυναμική, sexy σχεδίαση του κουπέ αμαξώματος και ο σπορτίφ οδηγικός προσανατολισμός. Αυτά τα στοιχεία, λοιπόν, πρωταγωνιστούν και στο μοντέλο της δοκιμής μας, την ελαφρώς ανανεωμένη BMW Σειρά 4. Και λέμε ελαφρώς γιατί οι εξωτερικές αλλαγές είναι μικρές, το ίδιο και αυτές στο εσωτερικό, ενώ οδηγικά, το πιο σημαντικό είναι η πιο σπορ ανάρτηση στις βασικές εκδόσεις. Στην προκειμένη περίπτωση του μοντέλου της δοκιμής, αυτό «φόραγε» ήδη το πακέτο M με πιο σφικτή ανάρτηση και σπορ πινελιές μέσα και έξω.
Από 48.850 ευρώ
Τιμή εκκίνησης για την 418d, άνευ του αυτόματου κιβωτίου με το οποίο συνδυαζόταν το μοντέλο δοκιμής, είναι τα 48.850 ευρώ. Μάλιστα, αυτή αποτελεί την πιο οικονομική πρόταση ως diesel, αφού δεν υπάρχει μικρότερη έκδοση όπως στην περίπτωση της Σειράς 3. Σίγουρα το ποσό δεν είναι μικρό, αλλά όπως είπαμε, η 4άρα απευθύνεται σε ένα πιο ειδικό κοινό. Το ερώτημα είναι τι λαμβάνεις σε αυτά τα λεφτά, και η απάντηση ακολουθεί στη συνέχεια.
Εμφάνιση: Μυώδης και γοητευτική
Ναι, η σχεδίαση της 4άρας έχει πολλά κοινά στοιχεία με την 3άρα. Ωστόσο, η απουσία των πίσω πορτών και η όλη κουπέ σχεδίαση αλλάζουν πολύ τα πράγματα, συνθέτουν ένα άλλο αυτοκίνητο που δείχνει φαρδύ πλατύ (διαφέρει μάλιστα κατά λίγα χιλιοστά), που πατάει γερά στο δρόμο και έχει όμορφες αναλογίες. Όσο, τώρα, για το τι έφερε το facelift σε σύγκριση με την 4άρα του 2013; Μικρές οι αλλαγές σε φανάρια και μάσκα.
ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ BMW ΕΝ ΕΤΗ 2017 ΝΑ ΠΟΥΛΑΣ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ FACELIFT ΤΟΥ 2012-13,ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΠΟ ΣΕΙΡΑ 1 2 Χ1...
ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΜΕ 150HP(KAI TO ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ ¨ΠΡΩΤΑ Η ΟΙΚΟΝΟΜΕΙΑ¨ ΣΕ ΣΠΟΡ ΑΜΑΞΙ?) ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΠΟ 50000ΕΥΡΑ!!ΟΤΑΝ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΣΤΑ ΜΙΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΛΜΑΝΕ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ!
Θανο μακαρι ολοι να σκεφτονταν σαν εσενα. Η κοροϊδια ειναι μεγαλη σε προϊοντα πρεστιζ και κυρους (οπως θελουν να αυτοαποκαλουνται) και δεν μιλαω μονο για αυτοκινητα. Απλα απευθυντονται σε ανθρωπους που εχουν πολυ χρημα για πεταμα και θελουν να πουλησουν μουρη στους ανθρωπους του κυκλου τους οι οποιοι εχουν κι εκεινοι αντιστοιχα αυτοκινητα και που φυσικα δεν τα κρατανε για πολυ αλλα τα αλλαζουν μολις βγει το νεο μοντελο. Οποτε ολα καλα γι' αυτους που τους αρεσει να τους πιανουν κοροϊδα. Εμεις οι υπολοιποι που ειμαστε και οι περισσοτεροι μαλλον ειμαστε πιο ξυπνιοι καθως αγοραζουμε με βαση το value for money. Δηλαδη αγοραζουμε BMW με αλλο σημα, με περισσοτερα χαρακτηριστικα και δυνατοτητες, με αξιοπιστια και στη μιση τιμη.
Ζητουν 50 χιλιαρικα για μια φωτοτυπια που ειναι ακριβως ιδια με ολα τα αδελφια της εδω και χρονια και μας την παρουσιαζουν σαν νεα?
Το αλλο με τον τοτο το γνωριζουν οι γερμανοι?
Ουστ κοπριτες που πιανεται κοτσους τα ευκολα θυματα!
ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ BMW ΕΝ ΕΤΗ 2017 ΝΑ ΠΟΥΛΑΣ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ FACELIFT ΤΟΥ 2012-13,ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΠΟ ΣΕΙΡΑ 1 2 Χ1... ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΜΕ 150HP(KAI TO ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ ¨ΠΡΩΤΑ Η ΟΙΚΟΝΟΜΕΙΑ¨ ΣΕ ΣΠΟΡ ΑΜΑΞΙ?) ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΠΟ 50000ΕΥΡΑ!!ΟΤΑΝ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΣΤΑ ΜΙΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΛΜΑΝΕ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ!
Θανο μακαρι ολοι να σκεφτονταν σαν εσενα. Η κοροϊδια ειναι μεγαλη σε προϊοντα πρεστιζ και κυρους (οπως θελουν να αυτοαποκαλουνται) και δεν μιλαω μονο για αυτοκινητα. Απλα απευθυντονται σε ανθρωπους που εχουν πολυ χρημα για πεταμα και θελουν να πουλησουν μουρη στους ανθρωπους του κυκλου τους οι οποιοι εχουν κι εκεινοι αντιστοιχα αυτοκινητα και που φυσικα δεν τα κρατανε για πολυ αλλα τα αλλαζουν μολις βγει το νεο μοντελο. Οποτε ολα καλα γι' αυτους που τους αρεσει να τους πιανουν κοροϊδα. Εμεις οι υπολοιποι που ειμαστε και οι περισσοτεροι μαλλον ειμαστε πιο ξυπνιοι καθως αγοραζουμε με βαση το value for money. Δηλαδη αγοραζουμε BMW με αλλο σημα, με περισσοτερα χαρακτηριστικα και δυνατοτητες, με αξιοπιστια και στη μιση τιμη.
Ζητουν 50 χιλιαρικα για μια φωτοτυπια που ειναι ακριβως ιδια με ολα τα αδελφια της εδω και χρονια και μας την παρουσιαζουν σαν νεα? Το αλλο με τον τοτο το γνωριζουν οι γερμανοι? Ουστ κοπριτες που πιανεται κοτσους τα ευκολα θυματα!
το Α5 είναι η πιο ολοκληρωμένη και πιο premium επιλογή στην κατηγορία.