Ο κινητήρας δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο ή δεν γυρνάει με το γκάζι την ουρά, είναι όμως οικονομικός.

Κινητήρας: Πρώτα η οικονομία

25.284 Επισκέψεις στο άρθρο (17/10/2017)

Κάτω από το καπό της 418d βρίσκεται ένας 2λιτρος diesel κινητήρας 150 ίππων και 320 Nm ροπής, η οποία είναι διαθέσιμη από πολύ χαμηλά, τις 1.500 σ.α.λ. Ο εν λόγω κινητήρας είναι πολύ πολιτισμένος στη λειτουργία, γραμμικός και προσανατολισμένος αρχικά στην οικονομία καυσίμου και ύστερα στις επιδόσεις, αφού η πρώτη περιορίζεται στα 7,4 λτ./100 χλμ., ακόμη και χωρίς να έχεις επιλέξεις το πρόγραμμα ECO. Στην πράξη και σε καθημερινή χρήση αυτό θα είναι το πρόγραμμα με το οποίο θα κινείσαι, όμως αν θέλεις το κάτι παραπάνω (σ.σ. σε παρακινεί άλλωστε το στήσιμο του αυτοκινήτου), τότε θα επιλέξεις το Sport, ή το Sport+.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ETRANSIT VS ESPRINTER
test center