Η αρχική εντύπωση ότι η X2 είναι σχετικά «σφικτοχέρα» σε χώρους επιβεβαιώνεται από τη δοκιμή αλλά εν μέρει. Να το ξεκαθαρίσουμε, σε σχέση με τη Χ1 είναι σαφές ότι τα όρια της καμπίνας στο πλάτος έχουν έρθει πιο κοντά στους επιβάτες, τόσο στην εμπρός όσο και στην πίσω σειρά θέσεων. Μειωμένος κατά 4 πόντους σχεδόν είναι και ο χώρος για τα γόνατα, ωστόσο ο χώρος για τα κεφάλια των πίσω έχει παραμείνει στο ίδιο επίπεδο. Βάζοντας τα νούμερα στην άκρη, βλέπουμε ότι στην πράξη δεν υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος συμβιβασμός. Το πλάτος είναι σχεδιασμένο για 2+1 άτομα με τον μεσαίο πίσω να μη νιώθει ούτως ή άλλως ιδιαίτερα καλά λόγω του ψηλού τούνελ μετάδοσης (βλέπετε, η πίσω κίνηση μπορεί να φεύγει σταδιακά από τις μικρομεσαίες BMW ωστόσο η τετρακίνηση μένει). Πάντως σημαντικός προβληματισμός δεν υπάρχει και η εικόνα ταιριάζει με το σπορτίφ στιλ που ευαγγελίζεται η X2 διαχωρίζοντας λίγο τη θέση της από την πιο πρακτική Χ1.