ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Dynamic Select: και στην Α 180 υπάρχει σύστημα παραμετροποίησης.

Η A 180 βγάζει προς τα έξω μια αληθινή δέσμευση να ικανοποιήσει τον οδηγό της, χωρίς να καταφεύγει σε ακραίες λύσεις ή σε μπόλικες παρεμβολές από ηλεκτρονικά και «κουμπάκια».

Όμορφες οι ζάντες των 17 ιντσών, αλλά θετικό και το ελαστικό απέναντι στον ελληνικό δρόμο.

Στο δρόμο: Σε κερδίζει με φυσικό τρόπο

76.731 Επισκέψεις στο άρθρο (3/2/2019)

Όσο κι αν προοδεύουν τα αυτόματα ή διπλού συμπλέκτη κιβώτια σε αμεσότητα και αίσθηση, το χειροκίνητο σαζμάν σε βάζει πολύ περισσότερο στο παιχνίδι. Σε θέλει να «είσαι εκεί» και σε βάζει σε μια διαδικασία να καταλάβεις καλύτερα και τον κινητήρα. Με αυτήν τη πρώτη σημείωση, η A 180 σε βάζει γρήγορα σε ένα κλίμα να ευχαριστηθείς την οδήγηση, να τη βιώσεις, κι ας μιλάμε για τη βασική έκδοση της A-Class. 

Η ανάρτηση αναδεικνύεται σε μεγάλο και θετικό πρωταγωνιστή. Είναι μαλακή πάνω στη λακούβα αλλά ταυτόχρονα ελέγχει με στιβαρό χέρι τις κλίσεις και τις αντιδράσεις. Πρόκειται για ένα συνδυασμό που ενώ δεν έχει τα πολλά ηλεκτρονικά καλούδια για τον έλεγχο της απόσβεσης, καταφέρνει και σου δίνει σχεδόν κάθε στιγμή τα χαρακτηριστικά που θέλεις. Μέριδιο ευθύνης αποδίδεται και στη σοφή επιλογή των ελαστικών, με 17άρα ζάντα (στο αυτοκίνητο της δοκιμής) για να γεμίζει ωραία ο θόλος, αλλά και με διάσταση 205/55 η οποία δημιουργεί ένα πλούσιο προφίλ, «ασπίδα» για τον ελληνικό δρόμο. Υπάρχει βέβαια και εδώ το Dynamic Select για να ακονίσει λίγο την απόκριση του μοτέρ, του γκαζιού και του τιμονιού και να δώσει σε όλα μια πιο πλούσια και έντονη παρουσία. Το τιμόνι συνεχίζει κι εδώ να μας αρέσει πάρα πολύ. Σταθερό στα χαρακτηριστικά του, δε χάνει την καλή αρχική αμεσότητα όσο ανοίγεις τις γωνίες στριψίματος ή μόλις αρχίσεις να δίνεις πιο σβέλτα και πιο πιεστικά τις εντολές. Γενικά, η μικρομεσαία Mercedes σε κερδίζει με φυσικό τρόπο: σε βάζει να κάθεσαι ιδιαιτέρως χαμηλά, έχει επίσης χαμηλό κέντρο βάρους και η ίδια σαν πλαίσιο αλλά έχει και μακρύ μεταξόνιο και σε αιχμαλωτίζει πιο πολύ με τη γεωμετρία της παρά με το επιμέρους στήσιμο, το οποίο φυσικά κάθε άλλο παρά απόλυτο είναι. Δεν υπάρχουν λοιπόν έντονες αντιδράσεις, η A 180 δεν ταλαντώνεται πολύ πάνω στην ανάρτησή της και στρίβει με μοναδική ευκολία. 

Η τοπ αίσθηση από τα φρένα και το μεσαίο πεντάλ, αντανακλώνται και στην εξαιρετική μέτρηση της απόστασης ακινητοποίησης. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Autotriti.gr
VW