Όσο κι αν προοδεύουν τα αυτόματα ή διπλού συμπλέκτη κιβώτια σε αμεσότητα και αίσθηση, το χειροκίνητο σαζμάν σε βάζει πολύ περισσότερο στο παιχνίδι. Σε θέλει να «είσαι εκεί» και σε βάζει σε μια διαδικασία να καταλάβεις καλύτερα και τον κινητήρα. Με αυτήν τη πρώτη σημείωση, η A 180 σε βάζει γρήγορα σε ένα κλίμα να ευχαριστηθείς την οδήγηση, να τη βιώσεις, κι ας μιλάμε για τη βασική έκδοση της A-Class.
Η ανάρτηση αναδεικνύεται σε μεγάλο και θετικό πρωταγωνιστή. Είναι μαλακή πάνω στη λακούβα αλλά ταυτόχρονα ελέγχει με στιβαρό χέρι τις κλίσεις και τις αντιδράσεις. Πρόκειται για ένα συνδυασμό που ενώ δεν έχει τα πολλά ηλεκτρονικά καλούδια για τον έλεγχο της απόσβεσης, καταφέρνει και σου δίνει σχεδόν κάθε στιγμή τα χαρακτηριστικά που θέλεις. Μέριδιο ευθύνης αποδίδεται και στη σοφή επιλογή των ελαστικών, με 17άρα ζάντα (στο αυτοκίνητο της δοκιμής) για να γεμίζει ωραία ο θόλος, αλλά και με διάσταση 205/55 η οποία δημιουργεί ένα πλούσιο προφίλ, «ασπίδα» για τον ελληνικό δρόμο. Υπάρχει βέβαια και εδώ το Dynamic Select για να ακονίσει λίγο την απόκριση του μοτέρ, του γκαζιού και του τιμονιού και να δώσει σε όλα μια πιο πλούσια και έντονη παρουσία. Το τιμόνι συνεχίζει κι εδώ να μας αρέσει πάρα πολύ. Σταθερό στα χαρακτηριστικά του, δε χάνει την καλή αρχική αμεσότητα όσο ανοίγεις τις γωνίες στριψίματος ή μόλις αρχίσεις να δίνεις πιο σβέλτα και πιο πιεστικά τις εντολές. Γενικά, η μικρομεσαία Mercedes σε κερδίζει με φυσικό τρόπο: σε βάζει να κάθεσαι ιδιαιτέρως χαμηλά, έχει επίσης χαμηλό κέντρο βάρους και η ίδια σαν πλαίσιο αλλά έχει και μακρύ μεταξόνιο και σε αιχμαλωτίζει πιο πολύ με τη γεωμετρία της παρά με το επιμέρους στήσιμο, το οποίο φυσικά κάθε άλλο παρά απόλυτο είναι. Δεν υπάρχουν λοιπόν έντονες αντιδράσεις, η A 180 δεν ταλαντώνεται πολύ πάνω στην ανάρτησή της και στρίβει με μοναδική ευκολία.
Η τοπ αίσθηση από τα φρένα και το μεσαίο πεντάλ, αντανακλώνται και στην εξαιρετική μέτρηση της απόστασης ακινητοποίησης.
Το αυτοκίνητο δοκιμής, δεν μας είπατε το κόστος του και άμα αφεθεί ελεύθερο το μοτέρ, όπως γράφεται σε ποια επίπεδα φτάνει η κατανάλωση καυσίμου, ευχαριστώ αλλά σε μια δοκιμή αυτά πρέπει να αναγράφονται.
Πολύ πλαστικούρα, ειδικά αυτο το κενό μεταξυ των οθονών θυμίζει φθηνή κινεζιά, δεν ξέρω πως είναι από κοντά. Εν τω μεταξύ αυτή η τάση να γεμίζουμε οθόνες ταμπλό και κονσόλα, δεν τη καταλαβαίνω. Ωραίες οι φωτογραφίες από τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες δοκιμών των αυτοκινήτων σε πολικές θερμοκρασίες και χιονισμένα μέρη, αλλά θέλω να δω την αντοχή τους σε ελληνικό καλοκαίρι μετά από πολύωρη έκθεση στον ήλιο. Θα κλάψουν πολλοί...
Εκφράζω πάντα προσωπική άποψη. Μετά από οδήγηση αρκετών MB και μετά από κατοχή ενός από αυτά ( SLK 200) θεωρώ ότι έχει κλείσει πολύ η ψαλίδα στην ποιότητα κατασκευής και οδικής συμπεριφοράς στα αυτοκίνητα. Στην A class φαίνεται ξεκάθαρα. Είναι ένα αυτοκίνητο που δεν αξίζει τα χρήματα του. Φτηνά πλαστικά , συνολική κατασκευή που δεν ξέρω πως θα ανταποκριθεί στο ελληνικό οδικό δίκτυο. Σημαντικό στοιχείο επίσης ειναι και η απώλεια χρημάτων σε πιθανή μεταπώληση. Ταυτόχρονα έτυχε να οδηγήσω αυτοκίνητο κορεάτικης προέλευσης με αξία αγοράς κάτω των 20000 ευρώ και η σύγκριση αλλά κυρίως η αίσθηση ήταν τραγική ,υπέρ της κορεάτικης πρότασης. Στα παραπάνω δεν βάζω μέσα την αξιοπιστία και το κόστος συντήρησης.
Μέτριο αυτοκίνητο, το εικονιζόμενο της δοκιμής κοστίζει πολύ παραπάνω, με δύο οθόνες, αυτόματο κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου κλπ. Ο κινητήρας της renault δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, καθότι η τιμή της ροπής που έχει τη συναντούμε σε κινητήρα τρικίλινδρο 1000 κυβικά εδώ και αρκετά χρόνια. Και πάλι είναι πίσω από το audi A3
Αν και γίνεται αναφορά στο άρθρο, δεν δηλώνονται: 1) η πραγματική κατανάλωση, β) η τιμή με τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου δοκιμής, 3) η απόσταση ακινητοποίησης. Θα σας παρακαλούσα να συμπεριλάβετε και τα παραπάνω στοιχεία ώστε το άρθρο να είναι πληρέστερο.
Το αυτοκίνητο δοκιμής, δεν μας είπατε το κόστος του και άμα αφεθεί ελεύθερο το μοτέρ, όπως γράφεται σε ποια επίπεδα φτάνει η κατανάλωση καυσίμου, ευχαριστώ αλλά σε μια δοκιμή αυτά πρέπει να αναγράφονται.
Πολύ πλαστικούρα, ειδικά αυτο το κενό μεταξυ των οθονών θυμίζει φθηνή κινεζιά, δεν ξέρω πως είναι από κοντά. Εν τω μεταξύ αυτή η τάση να γεμίζουμε οθόνες ταμπλό και κονσόλα, δεν τη καταλαβαίνω. Ωραίες οι φωτογραφίες από τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες δοκιμών των αυτοκινήτων σε πολικές θερμοκρασίες και χιονισμένα μέρη, αλλά θέλω να δω την αντοχή τους σε ελληνικό καλοκαίρι μετά από πολύωρη έκθεση στον ήλιο. Θα κλάψουν πολλοί...
Εκφράζω πάντα προσωπική άποψη. Μετά από οδήγηση αρκετών MB και μετά από κατοχή ενός από αυτά ( SLK 200) θεωρώ ότι έχει κλείσει πολύ η ψαλίδα στην ποιότητα κατασκευής και οδικής συμπεριφοράς στα αυτοκίνητα. Στην A class φαίνεται ξεκάθαρα. Είναι ένα αυτοκίνητο που δεν αξίζει τα χρήματα του. Φτηνά πλαστικά , συνολική κατασκευή που δεν ξέρω πως θα ανταποκριθεί στο ελληνικό οδικό δίκτυο. Σημαντικό στοιχείο επίσης ειναι και η απώλεια χρημάτων σε πιθανή μεταπώληση. Ταυτόχρονα έτυχε να οδηγήσω αυτοκίνητο κορεάτικης προέλευσης με αξία αγοράς κάτω των 20000 ευρώ και η σύγκριση αλλά κυρίως η αίσθηση ήταν τραγική ,υπέρ της κορεάτικης πρότασης. Στα παραπάνω δεν βάζω μέσα την αξιοπιστία και το κόστος συντήρησης.
Μέτριο αυτοκίνητο, το εικονιζόμενο της δοκιμής κοστίζει πολύ παραπάνω, με δύο οθόνες, αυτόματο κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου κλπ. Ο κινητήρας της renault δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, καθότι η τιμή της ροπής που έχει τη συναντούμε σε κινητήρα τρικίλινδρο 1000 κυβικά εδώ και αρκετά χρόνια. Και πάλι είναι πίσω από το audi A3
Αν και γίνεται αναφορά στο άρθρο, δεν δηλώνονται: 1) η πραγματική κατανάλωση, β) η τιμή με τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου δοκιμής, 3) η απόσταση ακινητοποίησης. Θα σας παρακαλούσα να συμπεριλάβετε και τα παραπάνω στοιχεία ώστε το άρθρο να είναι πληρέστερο.