Δεν άπτεται ευθέως της σχεδίασης στο εσωτερικό, όμως το χειρόκινητο κιβώτιο φέρνει έναν επιλογέα ανάμεσα στις εμπρός θέσεις και διώχνει το μικρό μοχλό δεξιά, πίσω από το τιμόνι (τον οποίο, άπαξ και τον συνηθίσεις σου κακοφαίνονται μετά οι άλλες επιλογές, ακόμα και οι αυτόματες). Γενικά το τιμόνι τραβάει λίγο την προσοχή, επειδή ενώ είναι πολλαπλών λειτουργιών, έχει τις επιφάνειες αφής πάνω του κλπ, δεν έχει την τόσο έντονη παρουσία αλουμινίου που είχαμε δει σε άλλες εκδόσεις. Αυτό ειναι ένα στοιχείο της Α 180: της λείπουν λίγο οι μεταλλικές επενδύσεις και κυριαρχούν πιο σκούροι τόνοι. Δεν μας ενόχλησε πάντως κάτι, διότι το ψηλό τεχνολογικό προφίλ δίνει κανονικά κι εδώ το «παρών» και επηρεάζει και το ντιζάιν. Δεν υπάρχει λοιπόν κανένα αναλογικό όργανο εμπρός από τον οδηγό ενώ και στην κεντρική κονσόλα βασιλεύει μια δεύτερη οθόνη. Επιμένουμε ότι, ο έλεγχος γίνεται πιο άμεσα και ενστικτωδώς από το τιμόνι και κατόπιν με τη λειτουργία της αφής πάνω στο δεξί μόνιτορ, αφήνοντας την τρίτη (!) επιλογή, το touchpad ανάμεσα στα καθίσματα, ως λίγο πιο εξεζητημένη. Από εκεί μπορείς να γράψεις κιόλας. Γενικά, όρεξη να έχεις και να κινείσαι από μενού σε μενού και να ανακαλύπτεις επιλογές, ρυθμίσεις και δυνατότητες.
Η διάθεση για «κουβέντα» παραμένει αμείωτη πάντως και σε αυτή την A-Class, με το «Hey Μercedes!» να ανοίγει το δρόμο για πολλές ερωτήσεις, για την ώρα, για τον κλιματισμό, το τηλέφωνο κλπ. Και είναι η αμεσότητα και η φυσικότητα αυτό που σε κερδίζει στην όλη συνδιαλλαγή που κάνεις «μιλώντας» στην A-Class.
Τα υλικά στο ταμπλό έχουν την τοπ αίσθηση που πρέπει και μαζί με το εξαιρετικό σε ρύθμιση κάθισμα συνθέτουν ένα περιβάλλον που το χαίρεσαι.
Χώροι: Ικανοποιητικό το επίπεδο
Xωρίς να αλλάζει τα δεδομένα στην κατηγορία, η νέα A-Class πορεύεται ούσα βελτιωμένη στον τομεά αυτό και με καλύτερες προδιαγραφές σχεδόν σε κάθε τομέα μέτρησης. Το πορτ-μπαγκάζ είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας, αλλά πιο πολλούς πόντους κερδίζει με το πώς είναι κομμένα τα τοιχώματα μέσα, παρά με τον ωφέλιμο όγκο του σε απόλυτο νούμερο.
Το αυτοκίνητο δοκιμής, δεν μας είπατε το κόστος του και άμα αφεθεί ελεύθερο το μοτέρ, όπως γράφεται σε ποια επίπεδα φτάνει η κατανάλωση καυσίμου, ευχαριστώ αλλά σε μια δοκιμή αυτά πρέπει να αναγράφονται.
Πολύ πλαστικούρα, ειδικά αυτο το κενό μεταξυ των οθονών θυμίζει φθηνή κινεζιά, δεν ξέρω πως είναι από κοντά. Εν τω μεταξύ αυτή η τάση να γεμίζουμε οθόνες ταμπλό και κονσόλα, δεν τη καταλαβαίνω. Ωραίες οι φωτογραφίες από τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες δοκιμών των αυτοκινήτων σε πολικές θερμοκρασίες και χιονισμένα μέρη, αλλά θέλω να δω την αντοχή τους σε ελληνικό καλοκαίρι μετά από πολύωρη έκθεση στον ήλιο. Θα κλάψουν πολλοί...
Εκφράζω πάντα προσωπική άποψη. Μετά από οδήγηση αρκετών MB και μετά από κατοχή ενός από αυτά ( SLK 200) θεωρώ ότι έχει κλείσει πολύ η ψαλίδα στην ποιότητα κατασκευής και οδικής συμπεριφοράς στα αυτοκίνητα. Στην A class φαίνεται ξεκάθαρα. Είναι ένα αυτοκίνητο που δεν αξίζει τα χρήματα του. Φτηνά πλαστικά , συνολική κατασκευή που δεν ξέρω πως θα ανταποκριθεί στο ελληνικό οδικό δίκτυο. Σημαντικό στοιχείο επίσης ειναι και η απώλεια χρημάτων σε πιθανή μεταπώληση. Ταυτόχρονα έτυχε να οδηγήσω αυτοκίνητο κορεάτικης προέλευσης με αξία αγοράς κάτω των 20000 ευρώ και η σύγκριση αλλά κυρίως η αίσθηση ήταν τραγική ,υπέρ της κορεάτικης πρότασης. Στα παραπάνω δεν βάζω μέσα την αξιοπιστία και το κόστος συντήρησης.
Μέτριο αυτοκίνητο, το εικονιζόμενο της δοκιμής κοστίζει πολύ παραπάνω, με δύο οθόνες, αυτόματο κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου κλπ. Ο κινητήρας της renault δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, καθότι η τιμή της ροπής που έχει τη συναντούμε σε κινητήρα τρικίλινδρο 1000 κυβικά εδώ και αρκετά χρόνια. Και πάλι είναι πίσω από το audi A3
Αν και γίνεται αναφορά στο άρθρο, δεν δηλώνονται: 1) η πραγματική κατανάλωση, β) η τιμή με τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου δοκιμής, 3) η απόσταση ακινητοποίησης. Θα σας παρακαλούσα να συμπεριλάβετε και τα παραπάνω στοιχεία ώστε το άρθρο να είναι πληρέστερο.
Το αυτοκίνητο δοκιμής, δεν μας είπατε το κόστος του και άμα αφεθεί ελεύθερο το μοτέρ, όπως γράφεται σε ποια επίπεδα φτάνει η κατανάλωση καυσίμου, ευχαριστώ αλλά σε μια δοκιμή αυτά πρέπει να αναγράφονται.
Πολύ πλαστικούρα, ειδικά αυτο το κενό μεταξυ των οθονών θυμίζει φθηνή κινεζιά, δεν ξέρω πως είναι από κοντά. Εν τω μεταξύ αυτή η τάση να γεμίζουμε οθόνες ταμπλό και κονσόλα, δεν τη καταλαβαίνω. Ωραίες οι φωτογραφίες από τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες δοκιμών των αυτοκινήτων σε πολικές θερμοκρασίες και χιονισμένα μέρη, αλλά θέλω να δω την αντοχή τους σε ελληνικό καλοκαίρι μετά από πολύωρη έκθεση στον ήλιο. Θα κλάψουν πολλοί...
Εκφράζω πάντα προσωπική άποψη. Μετά από οδήγηση αρκετών MB και μετά από κατοχή ενός από αυτά ( SLK 200) θεωρώ ότι έχει κλείσει πολύ η ψαλίδα στην ποιότητα κατασκευής και οδικής συμπεριφοράς στα αυτοκίνητα. Στην A class φαίνεται ξεκάθαρα. Είναι ένα αυτοκίνητο που δεν αξίζει τα χρήματα του. Φτηνά πλαστικά , συνολική κατασκευή που δεν ξέρω πως θα ανταποκριθεί στο ελληνικό οδικό δίκτυο. Σημαντικό στοιχείο επίσης ειναι και η απώλεια χρημάτων σε πιθανή μεταπώληση. Ταυτόχρονα έτυχε να οδηγήσω αυτοκίνητο κορεάτικης προέλευσης με αξία αγοράς κάτω των 20000 ευρώ και η σύγκριση αλλά κυρίως η αίσθηση ήταν τραγική ,υπέρ της κορεάτικης πρότασης. Στα παραπάνω δεν βάζω μέσα την αξιοπιστία και το κόστος συντήρησης.
Μέτριο αυτοκίνητο, το εικονιζόμενο της δοκιμής κοστίζει πολύ παραπάνω, με δύο οθόνες, αυτόματο κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου κλπ. Ο κινητήρας της renault δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, καθότι η τιμή της ροπής που έχει τη συναντούμε σε κινητήρα τρικίλινδρο 1000 κυβικά εδώ και αρκετά χρόνια. Και πάλι είναι πίσω από το audi A3
Αν και γίνεται αναφορά στο άρθρο, δεν δηλώνονται: 1) η πραγματική κατανάλωση, β) η τιμή με τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου δοκιμής, 3) η απόσταση ακινητοποίησης. Θα σας παρακαλούσα να συμπεριλάβετε και τα παραπάνω στοιχεία ώστε το άρθρο να είναι πληρέστερο.