O κινητήρας των 1,5 λίτρων διαθέτει ηρεμία στο ανέβασμα των στροφών, απουσία κροταλισμάτων και δυνατότητα να κινείσαι γρήγορα χωρίς να πιέζεις το μοτέρ.
Κινητήρας: Της πάει πολύ ο 150άρης TSI
241.257 Επισκέψεις στο άρθρο (13/11/2020)
O κινητήρας των 1,5 λίτρων και 150 ίππων με 250 nm ροπής δείχνει ότι ταιριάζει εξαιρετικά στη νέα Octavia. Αυτό οφείλεται στον τρόπο και την ευκολία με την οποία κινεί το αμάξωμά της. Η ηρεμία στο ανέβασμα των στροφών, η απουσία κροταλισμάτων τρικύλινδρης προέλευσης και η δυνατότητα να κινείσαι γρήγορα ή σε ανωφέρειες χωρίς να νιώθεις πως πιέζεις το μοτέρ.
Επίσης πρόκειται για κινητήρα πολύ εύκολο στη διαχείριση της κατανάλωσης, η οποία ναι μεν κινείται λίγο πάνω από τα 8,0 λτ./100 χλμ., ωστόσο όταν μπεις σε mood οικονομίας μπορείς να το ρίξεις το νούμερο αρκετά, απόρροια και της λειτουργίας απενεργοποίησης 2 κυλίνδρων χωρίς μάλιστα να γίνεται αντιληπτό. Έτσι ταξιδεύεις στην εθνική με μέση κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ. ή και λιγότερο.
Στο τομέα των επιδόσεων η Octavia σημείωσε αρκετά καλά νούμερα τόσο στην επιτάχυνση από στάση (9,1 δλ το 0-100 χλμ./ώρα), όσο και στις ρεπρίζ, με το 60-100 χλμ./ώρα να έρχεται στα 7,1 δλ. και 9,3 δλ. αντίστοιχα για το 80-120.