Στο πίσω μέρος, τα νέα φωτιστικά σώματα αλά Kamiq και η σχεδίαση της πέμπτης θύρας, που δίνει την ψευδαίσθηση πως τα ενώνει, δημιουργεί την αίσθηση του αυξημένου πλάτους.
Πιο επίκαιρη σχεδίαση και με περισσότερη τόλμη
241.256 Επισκέψεις στο άρθρο (13/11/2020)
Η νέα σχεδιαστική γλώσσα της Skoda εκφράζεται απόλυτα στη νέα της Octavia και της προσδίδει δυναμική και εκλεπτυσμένη εικόνα. H σχεδίαση λανσάρει μια πιο επιθετική κατεύθυνση, όπως ισχύει εξάλλου για όλη τη γκάμα της Skoda που γνωρίζουμε σήμερα. Βασικό αισθητικό στοιχείο αποτελεί η πλήρης διαγραφή των τεσσάρων φωτιστικών σωμάτων στο εμπρός μέρος και η επιστροφή στο μονοκόμματο στιλ, με την εμπρόσθια μάσκα να εμφανίζει ένα πιο ιδιαίτερο σχεδιαστικό προφίλ. Το αεροδυναμικό αμάξωμα εμφανίζει χαμηλωμένη οροφή με την κατάληξή της στο πίσω μέρος να γίνεται πιο αρμονικά και να προσθέτει πόντους στο όμορφο σχεδιαστικό αποτέλεσμα. Εξ` ου και η ονομασία grand coupe που λανσάρει η φίρμα. Αντίστοιχα στο πίσω μέρος, τα νέα φωτιστικά σώματα αλά Kamiq και η σχεδίαση της πέμπτης θύρας, που δίνει την ψευδαίσθηση πως τα ενώνει, δημιουργεί την αίσθηση του αυξημένου πλάτους και εντείνει την υπόσταση της. Το μήκος του αμαξώματος έχει αυξηθεί κατά 19 χιλιοστά (στα 4.689 χλστ.) και το πλάτος κατά 15 χλστ. (στα 1.829 συνολικά), ενώ το μεταξόνιο μετράται στα 2.686 χλστ.. Οι νέες γραμμές της οροφής τονίζουν την επιμηκυμένη σιλουέτα του αυτοκινήτου, ενώ οι ζάντες αλουμινίου με διάμετρο έως και 19 ίντσες προσδίδουν ένα ισχυρό παρουσιαστικό. Ολοκληρώνοντας με το εξωτερικό ο νέος σχεδιασμός της Octavia επιτρέπει αεροδυναμική με συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd) από 0,24 για το σεντάν αμάξωμα και 0,26 για το wagon.