Το «πάτημα» της Octavia είναι στιβαρό και παρά τον πίσω ημιάκαμπτο άξονα οι όποιες αντιδράσεις στο όριο είναι «ήπιες», λόγω του μεγάλου μεταξονίου και της πολύ καλής πλατφόρμας MQB που βασίζεται.
Στο δρόμο: Σταθερή και ασφαλής
240.903 Επισκέψεις στο άρθρο (13/11/2020)
Η νέα Octavia είναι χτισμένη πάνω στην εξελιγμένη MQB EVO πλατφόρμα (όπως το νέο Golf) και συνεχίζει να προβάλει οδηγικά τον οικογενειακό της χαρακτήρα, εξελίσσοντας και βελτιώνοντας τα σημεία στα οποία εστίαζε και η προηγούμενη γενιά, όπως η σταθερότητα, η άνεση και η ποιότητα κύλισης.
Στην ευθεία παρουσιάζεται ιδανικά σταθερή και στιβαρή χωρίς να επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους, προσδίδοντας ένα αίσθημα ασφάλειας στον οδηγό. Στις στροφές, το άπλωμα των διαστάσεων κάνει τις όποιες αντιδράσεις εξαιρετικά προοδευτικές, ενώ η ρύθμιση της ανάρτησης αποτρέπει το αμάξωμα από το να γείρει αισθητά. Έτσι σε συνδυασμό με τα χαμηλά επίπεδα θορύβου στην καμπίνα, η ποιότητα κύλισης της Octavia σε καλής ποιότητας οδόστρωμα αποτελεί high-light του αυτοκινήτου. Ωστόσο σε έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας «δυσανασχετεί» λίγο περισσότερο από ό,τι περιμέναμε, αν και τα ιδιαίτερα άνετα καθίσματα δεν αφήνουν να μεταφερθούν κραδασμοί στους επιβάτες του αυτοκινήτου. Το τιμόνι προσφέρει πολύ καλή πληροφόρηση, έχει αρκετό βάρος και ικανοποιεί ιδιαίτερα στις στροφές. Σίγουρα η συνολική αίσθηση, δεν έχει να κάνει με αυτή ενός σπορ σεντάν, αλλά σε τελική ανάλυση το ζητούμενο είναι η αποτελεσματικότητα και η ασφάλεια, στοιχεία που η Octavia τα καταφέρνει στο έπακρο επικουρούμενη και από τα πολύ αποτελεσματικά της φρένα.
Από εκεί και πέρα υπάρχει πάντα διαθέσιμο το προαιρετικό Dynamic Chassis Control, με τον οδηγό να μπορεί να παρέμβει και να ρυθμίζει πολλές από τις παραμέτρους του αυτοκινήτου (ανάρτηση, απόσβεση, απόκριση συστήματος διεύθυνσης, χρόνος αντίδρασης DSG κ.λπ.).