STάει απόλαυση: Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Το νέο Ford Fiesta ST είναι εδώ έχοντας κληρονομήσει το στέμμα του βασιλιά της κατηγορίας των μικρών GTi από τον… εαυτό του.
What is new
- 3κύλινδρος 1,5 Ecoboost με 200 άλογα
- 0-100 σε 6,4 δλ.
- Καίει λιγότερο από πριν
- Πακέτο Perfomance με μπλοκέ διαφορικό Quaife
- Από 20.264 ευρώ
Λίγο πριν κουμπώσω στο μπάκετ της Recaro πίσω από το τιμόνι του νέου Ford Fiesta ST σκεφτόμουν πόσο καλύτερο μπορεί να είναι από το προηγούμενο, που πραγματικά ήταν απολαυστικό. Μετά την πρώτη ανάβαση η απάντηση ήρθε μόνη της: Πολύ! Και όσο το οδηγώ, τόσο νιώθω να πιέζω το στέμμα του βασιλιά της κατηγορίας των μικρών GTi στο κεφάλι του, ε… συγνώμη στην οροφή του. Και ας μην του φαίνεται.
Κακά τα ψέματα, οπτικά το νέο Ford Fiesta ST δείχνει περισσότερο σαν ένα facelift του προηγούμενου, παρά σαν ένα εντελώς νέο μοντέλο. Οι Fordέοι διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους πως σχεδόν τίποτα δεν έχει κληρονομηθεί από το παλιό μοντέλο παρά μόνο η… φήμη. Η πράξη τους δικαιώνει… Όπως και να έχει το Ford Fiesta ST δεν είναι κραυγαλέο σχεδιαστικά. Δεν προκαλεί. Οι μυημένοι θα πιάσουν αμέσως τα vibes του, οι περισσότεροι ίσως και να δυσκολευτούν να το ξεχωρίσουν από τις πιο καθημερινές εκδόσεις (και ειδικά από την ST-Line).
Διακριτικά σπορτίφ και από 20.620 ευρώ
Σε σχέση με τις τελευταίες υπάρχει νέα γρίλια στη μάσκα, με διαφορετικό πλέγμα, ενώ τα άκρα είναι τραβηγμένα προς τα κάτω. Την εικόνα από μπροστά συμπληρώνουν οι τονισμένοι πλαϊνοί «αεραγωγοί» (θυμίζουν λίγο αυτούς του Focus RS), με τους ενσωματωμένους προβολείς ομίχλης, τα (έξτρα) LED φώτα και φυσικά το λογότυπο ST στη μάσκα. Την συνολική εικόνα συμπληρώνουν με τον καλύτερο τρόπο τα τονισμένα πλευρικά μαρσπιέ, ο αεροδυναμικός πίσω προφυλακτήρας, η διπλή απόληξη της εξάτμισης και η αεροτομή.
Το Fiesta ST είναι διαθέσιμο στη χώρα μας σε τρεις εκδόσεις: ST 1, ST 2 και ST 3. Σε καμία από αυτές δεν είναι στάνταρ το Performance πακέτο με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό της Quaife και Launch Control. O λόγος; Μα για να μείνει σε χαμηλότερα επίπεδα η τιμή και να μην πέσει στην παγίδα της αλλαγής φορολογικής κλίμακας. Έτσι όποιος επιθυμεί το συγκεκριμένο πακέτο παραγγέλνει όποια έκδοση θέλει και το τοποθετεί από πάνω με κόστος 911 ευρώ, που είναι μια άκρως λογική τιμή.
Με αυτά και με αυτά τώρα, η «βασική» ST 1 ξεκινά από τις 20.264 ευρώ για το τρίθυρο Fiesta ST (20.884 το 5θυρο), ενώ στο αμέσως επόμενο πακέτο ST 2 η τιμή ανεβαίνει στις 22.434 ευρώ (22.571 ευρώ το 5θυρο). Τέλος, το κόστος αγοράς της πλουσιότερης ST 3 έκδοσης (με στάνταρ μεταξύ άλλων αυτόματο κλιματισμό, τροχούς 18 ιντσών, δερμάτινα καθίσματα, πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας, infotainment SYNC 3 με ηχοσύστημα B&O Play, έγχρωμη οθόνη αφής 8ΆΆ και σύστημα Πλοήγησης) ανέρχεται στις 26.454 ευρώ (27.024 ευρώ το 5θυρο).
και μια ερωτηση για σας κυριοι, 3 κιλυνδροι η 4 και γιατι; τι προτιματε; δεν θελω πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα τι προτιματε.παρακαλω την απαντηση σας.
...σε παραπλήσιο θέμα για το ίδιο όχημα είχαμε πει κάποιοι ως το μοναδικό του μειονέκτημα το οποίο είναι οι 3 κύλινδροι.- Δηλαδή τόσο ΤΣΙΓΚΟΥΝΙΑ, Κ.Τ.Λ. ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΑΚΟΜΑ;
και μια ερωτηση για σας κυριοι, 3 κιλυνδροι η 4 και γιατι; τι προτιματε; δεν θελω πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα τι προτιματε.παρακαλω την απαντηση σας.
...σε παραπλήσιο θέμα για το ίδιο όχημα είχαμε πει κάποιοι ως το μοναδικό του μειονέκτημα το οποίο είναι οι 3 κύλινδροι.- Δηλαδή τόσο ΤΣΙΓΚΟΥΝΙΑ, Κ.Τ.Λ. ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΑΚΟΜΑ;