Η ουσιαστική διαφορά στην καμπίνα του Fiesta ST έχει να κάνει κυρίως στην τοποθέτηση των εντυπωσιακών σε όψη, αλλά και σε αποτελεσματικότητα, ειδικά εξελιγμένων καθισμάτων της Recaro, τα οποία αγκαλιάζουν υπέροχα το σώμα, στηρίζουν εξαιρετικά τα πλευρά και επιτρέπουν στον οδηγό να στρίβει το τιμόνι χωρίς να σηκώνονται οι ώμοι από την πλάτη της θέσης. Έχεις την αίσθηση μιας ακόμα χαμηλότερης θέσης οδήγησης, αλλά όπως και να έχει τα Recaro του Fiesta ST αναβαθμίζουν συνολικά την εικόνα της καμπίνας, κάτι στο οποίο βοηθούν επίσης, το τιμόνι με το «πλακέ» κάτω μέρος και οι ραφές στο τιμόνι και στον επιλογέα. Ανάμεσα στα καθίσματα, το μάτι θα πέσει και πάνω στο μπουτόν επιλογής προγράμματος οδήγησης.
Τα υλικά συνεχίζουν να έχουν την προσεγμένη συναρμολόγηση όλων των Fiesta με ένα ικανοποιητικό τμήμα μαλακής επένδυσης στο πάνω μέρος του ταμπλό, με το φινίρισμα και την προσοχή στη λεπτομέρεια να είναι στοιχεία αισθητά αναβαθμισμένα. Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει φυσικά η «αιωρούμενη» έγχρωμη οθόνη αφής του συστήματος infotainment SYNC3, η οποία στην «καλή» ST 3 έκδοση εξοπλισμού, είναι 8 ιντσών και στις υπόλοιπες δύο, 6,5 ιντσών πάντα με Bluetooth, φωνητικό έλεγχο, κλήση έκτακτης ανάγκης και AppLink. Εργονομικά όλα τελούν εν τάξει με τη μόνη μας ένσταση να έχει να κάνει με το κουμπί για την αναδίπλωση των καθρεφτών, που είναι ακριβώς πάνω από τα κουμπιά των ηλ. παραθύρων και ενίοτε γίνεται τυχαία το πάτημά του.
Με ικανοποιητικούς χώρους
Όπως σε όλη τη νέα σειρά Ford Fiesta, έτσι και στο ST οι χώροι είναι απλά ικανοποιητικοί με 4 ενήλικες να φιλοξενούνται επαρκώς. Στην τρίθυρη έκδοση της δοκιμής, η πρόσβαση στο πίσω κάθισμα θέλει κάποια προσπάθεια, αλλά τα καθίσματα δεν χάνουν τις ρυθμίσεις τους. Ο χώρος αποσκευών των 292 λτ. θα χωρέσει τις αποσκευές για μια γρήγορη εκδρομή, αλλά όλες αυτές οι λεπτομέρειες δεν έχουν τόση σημασία, όσο η οδήγηση του νέου Ford Fiesta ST για την οποία θα διαβάσετε στις γραμμές, που ακολουθούν.
και μια ερωτηση για σας κυριοι, 3 κιλυνδροι η 4 και γιατι; τι προτιματε; δεν θελω πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα τι προτιματε.παρακαλω την απαντηση σας.
...σε παραπλήσιο θέμα για το ίδιο όχημα είχαμε πει κάποιοι ως το μοναδικό του μειονέκτημα το οποίο είναι οι 3 κύλινδροι.- Δηλαδή τόσο ΤΣΙΓΚΟΥΝΙΑ, Κ.Τ.Λ. ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΑΚΟΜΑ;
και μια ερωτηση για σας κυριοι, 3 κιλυνδροι η 4 και γιατι; τι προτιματε; δεν θελω πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα τι προτιματε.παρακαλω την απαντηση σας.
...σε παραπλήσιο θέμα για το ίδιο όχημα είχαμε πει κάποιοι ως το μοναδικό του μειονέκτημα το οποίο είναι οι 3 κύλινδροι.- Δηλαδή τόσο ΤΣΙΓΚΟΥΝΙΑ, Κ.Τ.Λ. ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΑΚΟΜΑ;