+ fun to drive χαρακτήρας, ήχος και απόκριση κινητήρα, επιδόσεις, κατανάλωση, θέση οδήγησης-μπάκετ καθίσματα, κατανάλωση, φρένα, τιμή πακέτου Performance για μπλοκέ διαφορικό και Launch Control - Όχι αισθητές αλλαγές ανάμεσα στα προγράμματα λειτουργίας, συγκρατημένη αισθητική
To καλό έγινε ακόμη καλύτερο. Το νέο Ford Fiesta ST είναι συναρπαστικό και φτιαγμένο για πολλά χ.α.ω (χαμόγελα ανά ώρα). Δεν είναι σε τιμή ευκαιρίας, αλλά αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει στην αγορά άλλο μικρό GTi, που μπορεί να το κοντράρει σε θέματα ουσίας και αποτελεσματικότητας, ειδικά με το πακέτο Performance.
και μια ερωτηση για σας κυριοι, 3 κιλυνδροι η 4 και γιατι; τι προτιματε; δεν θελω πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα τι προτιματε.παρακαλω την απαντηση σας.
...σε παραπλήσιο θέμα για το ίδιο όχημα είχαμε πει κάποιοι ως το μοναδικό του μειονέκτημα το οποίο είναι οι 3 κύλινδροι.- Δηλαδή τόσο ΤΣΙΓΚΟΥΝΙΑ, Κ.Τ.Λ. ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΑΚΟΜΑ;
και μια ερωτηση για σας κυριοι, 3 κιλυνδροι η 4 και γιατι; τι προτιματε; δεν θελω πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα τι προτιματε.παρακαλω την απαντηση σας.
...σε παραπλήσιο θέμα για το ίδιο όχημα είχαμε πει κάποιοι ως το μοναδικό του μειονέκτημα το οποίο είναι οι 3 κύλινδροι.- Δηλαδή τόσο ΤΣΙΓΚΟΥΝΙΑ, Κ.Τ.Λ. ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΑΚΟΜΑ;