ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το Ford Fiesta ST έχει πλέον 3κύλινδρο 1,5 Ecoboost κινητήρα με 200 άλογα. Στην πράξη προσφέρει καυτές επιδόσεις, ανεβάζει γραμμικά και έχει δύναμη μέχρι και τον κόφτη, όντας εύρωστος από χαμηλά.

Κινητήρας: Aξιον ST και ως 3κύλινδρο

47.466 Επισκέψεις στο άρθρο (29/9/2018)

 Το μεγάλο νέο στο νέο Fiesta ST είναι ο 3κύλινδρος 1.500άρης Ecoboost των 200 ίππων και των 290 Nm ροπής (1.600-4.000 σ.α.λ.), με διπλό έλεγχο χρονισμού των βαλβίδων, αλλά και διπλό ψεκασμό. Τα 200 άλογα και τα 290 Nm ροπής σαν νούμερα είναι τα ίδια με την έκδοση ST200 του προηγούμενου μοντέλου (1,6 Εcoboost εκεί), αλλά στην πράξη τα πράγματα είναι ακόμη καλύτερα. Πρώτο και κύριο υπάρχει απίστευτη απόκριση στο γκάζι (χάρη στη σχεδίαση της πολλαπλής εξαγωγής η ροή των καυσαερίων έχει τη βέλτιστη γωνία σε σχέση με τα πτερύγια του στροβίλου κάτι που μειώνει θεαματικά την αδράνεια περιστροφής του), ανεβάζει γραμμικά σχεδόν σαν ατμοσφαιρικό και έχει δύναμη μέχρι και τον κόφτη, όντας εύρωστο και χαμηλά. 

Μετά έχουμε καλύτερο 0-100 με τις μετρήσεις μας να δείχνουν ένα ζεματιστό 6,4ΆΆ (7,0ΆΆ το ST200, το οποίο λόγω κοντύτερου κορωνοπήνιου είχε ελάχιστα πιο γρήγορες ρεπρίζ) και –επιτέλους- ξεσηκωτικό μπάσο ήχο με «βάθος». Τι και αν ο τελευταίος είναι περισσότερο τεχνητός; Το Fiesta ST έχει ήχο που σε αναστατώνει είτε μέσα στην καμπίνα, είτε έξω από αυτή, ειδικά στην επιλογή Track του συστήματος παραμετροποίησης (Normal και Sport οι άλλες δύο επιλογές), που για πρώτη φορά προσφέρεται. 

Υπάρχουν και άλλα όμως εντυπωσιακά για το νέο μοτέρ, όπως το ότι περιστασιακά λειτουργεί και ως δικύλινδρο, χάρη στο σύστημα απενεργοποίησης του ενός κυλίνδρου, όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν. Το σύστημα δεν γίνεται καν αντιληπτό στη λειτουργία του. Γίνεται όμως στην… τσέπη, μιας και η μέση κατανάλωση που μετρήσαμε ήταν στα 8,8 λτ./100 χλμ. όταν στο ST200 ήταν πάνω από 9,5…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Autotriti.gr
DOBLO VS COURIER