Χώροι-πρακτικότητα: Τεράστιοι χώροι και πλέον 7θέσια διάταξη
67.623 Επισκέψεις στο άρθρο (17/11/2018)
Χάρη στο μακρύτερο μεταξόνιο και την καλύτερη αξιοποίηση των εσωτερικών χώρων, το νέο CR-V κατάφερε να μην παίζεται σε ευρυχωρία. Κυριολεκτικά παίζεις μπάλα με άπλετο χώρο για τα γόνατα και το κεφάλι, ενώ το επίπεδο πάτωμα και το ικανό πλάτος της καμπίνας κάνει ακόμη και τον μεσαίο πίσω επιβάτη να νιώθει βασιλιάς. Μάλιστα αυτή η αύξηση των χώρων επέτρεψε στο CR-V να διαμορφώσει και μια τρίτη ανεξάρτητη σειρά καθισμάτων, δημιουργώντας περιβάλλον για επτά επιβάτες.
Η πρακτικότητα του CR-V δε σταματά εδώ, καθώς διαθέτει διαιρούμενη 60:40 / δεύτερη σειρά καθισμάτων που μπορεί να αναδιπλώνεται εύκολα και άνετα. Οι επιβάτες θα βρουν αναρίθμητους μικροαποθηκευτικούς χώρους, καθώς και τρεις διαφορετικές διαμορφώσεις της κεντρικής κονσόλας. Αντίστοιχα ο χώρος αποσκευών έχει φαρδύτερο κατώφλι φόρτωσης, με πιο βαθύ χώρο αποσκευών και μεγαλύτερη επιφάνεια φόρτωσης, με το συνολικό του όγκο να φτάνει τα 561 λτ., ενώ έχει και διαχωριστικό διπλό πάτο. Μάλιστα η πίσω πόρτα έχει τη δυνατότητα να ανοίγει/κλείνει ηλεκτρικά με την κίνηση του ποδιού γύρω από τον ειδικό αισθητήρα, σε περίπτωση που τα χέρια δεν είναι διαθέσιμα.
Γιατί δεν σχολιάζετε τους υπερβολικά υψηλούς ρύπους του αυτοκινήτου, που συνεπάγονται αντίστοιχα υψηλά τέλη κυκλοφορίας; Δεν θα έπρεπε η εταιρεία να πρωταγωνιστεί και στο τομέα αυτό:
Γιατί δεν σχολιάζετε τους υπερβολικά υψηλούς ρύπους του αυτοκινήτου, που συνεπάγονται αντίστοιχα υψηλά τέλη κυκλοφορίας; Δεν θα έπρεπε η εταιρεία να πρωταγωνιστεί και στο τομέα αυτό: