Στο νέας σχεδίασης εσωτερικό κυριαρχεί η οριζόντια λογική στη διάταξη του ταμπλό, τα άκρως ποιοτικά υλικά και η νέα (επιτέλους) κεντρική οθόνη του συστήματος infotainment, η οποία είναι σαφώς πιο ευκρινής και πιο εύκολη στη λειτουργία της. Με σκοπό την μεγαλύτερη άνεση των μπροστά επιβατών, το ταμπλό έχει ανασηκωθεί λίγο, ενώ αντί του παραδοσιακού πίνακα οργάνων υπάρχει ψηφιακό πάνελ. Οι περισσότεροι διακόπτες είναι ομαδοποιημένοι προς χάριν της εργονομίας, αλλά ο χειρισμός του trip computer από το τιμόνι χρειάζεται αρκετή εξοικείωση. Όπως και να έχει, η όλη κατασκευή διακρίνεται για τη στιβαρότητά της, αλλά κυρίως για την επιλογή των υλικών, που είναι άκρως ποιοτικά και φυσικά μαλακά στην αφή στα περισσότερα σημεία. Ανάλογου επιπέδου είμαι και το τελικό φινίρισμα, με τις ενθέσεις από εφέ ξύλου στο κάτω μέρος του ταμπλό και στις πόρτες να κερδίζει τις εντυπώσεις και να αφήνει στο τέλος μια premium αίσθηση.
Γιατί δεν σχολιάζετε τους υπερβολικά υψηλούς ρύπους του αυτοκινήτου, που συνεπάγονται αντίστοιχα υψηλά τέλη κυκλοφορίας; Δεν θα έπρεπε η εταιρεία να πρωταγωνιστεί και στο τομέα αυτό:
Γιατί δεν σχολιάζετε τους υπερβολικά υψηλούς ρύπους του αυτοκινήτου, που συνεπάγονται αντίστοιχα υψηλά τέλη κυκλοφορίας; Δεν θα έπρεπε η εταιρεία να πρωταγωνιστεί και στο τομέα αυτό: