Το CR-V έχει καταφέρει να γίνει παγκόσμιο best seller στην κατηγορία του. Η δοκιμή του ολοκαίνουργιου μοντέλου με τον 1,5 turbo κινητήρα βενζίνης δείχνει πως το CR-V ξέρει τον τρόπο να ανοίξει κι άλλο την ψαλίδα από τον δεύτερο.
What is new
- 5η γενιά CR-V
- 1,5 i-VTEC Turbo με 193 PS (με CVT κιβώτιο)
- Εξαιρετικό CVT
- Βελτιωμένη τετρακίνηση
- Διαθέσιμο και ως 7θέσιο
- Από 38.550 ευρώ (το CVT AWD)
Από την πρώτη του κιόλας γενιά το Honda CR-V κατάφερε να «παντρέψει» τα καλύτερα από τον κόσμο των οικογενειακών αυτοκινήτων με εκείνα των SUV. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο που το όνομα του μοντέλου είναι τα αρχικά των λέξεων Comfortable Runabout Vehicle (Ανετο, Γενικής χρήσης, Όχημα). To αποτέλεσμα φάνηκε στο ταμείο με το ιαπωνικό μοντέλο να καταφέρνει κάτι λιγότερο από 10.000.000 πωλήσεις και να σκαρφαλώνει έτσι στην κορυφή των πωλήσεων της κατηγορίας του, βασισμένο κυρίως σε χαρακτηριστικά, όπως η άνεση, η πρακτικότητα και η αξιοπιστία. Σήμερα η ολοκαίνουργια 5η γενιά έχει σκοπό να τα πάει ακόμη καλύτερα.
Δείχνει και είναι πιο δυναμικό
Το νέο CR-V διατήρησε ουσιαστικό το μήκος του στα 4.600 χλστ., αλλά αύξησε κατά 32 χλστ. το μεταξόνιο και κατά 35 χλστ. το πλάτος του τη στιγμή που μείωσε αμυδρά το ύψος του κατά 4 χλστ.. Οι λεπτότερες κατά 10 χλστ. εμπρός κολώνες σε συνδυασμό με τους πιο μυώδεις θόλους των τροχών, τις εντονότερες νευρώσεις στο μακρύτερο καπό και την αισθητή αύξηση της απόστασης από το έδαφος (191 χλστ. στις 4Χ2 και 201 χλστ. στις 4Χ4 εκδόσεις) έχουν τονώσει τον δυναμισμό. Είναι και η επιθετική μάσκα, πίσω από την οποία κρύβονται οι ενεργές γρίλιες και οι οποίες ανοιγοκλείνουν real time για βέλτιστο συνδυασμό ψύξης-αεροδυναμικής-οικονομίας. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει το παραλληλόγραμμο πλαίσιο που δημιουργούν τα φώτα, τα οποία φέρνουν λίγο από Civic, με τη χρωμιωμένη φάσα ακριβώς κάτω από το παρμπρίζ, αλλά και την αεροτομή. Αν μας άρεσε; Σίγουρα ναι, ειδικά στο χρώμα του μοντέλου της δοκιμής η εικόνα του είναι «γλυκιά».
CVT και 4Χ4 από 38.550 ευρώ
Με την πρώτη ματιά, τα 38.550 ευρώ που κοστίζει η τετρακίνητη, με CVT κιβώτιο και 193 ίππους έκδοση Elegance (36.550 με χειροκίνητο κιβώτιο και 173 ίππους) είναι αρκετά λεφτά. Tα specs του αυτοκινήτου όμως τη δικαιολογούν, (για παράδειγμα, ενώ συγκριτικά το Skoda Kodiaq με 1,5 TSI 150 ίππων, τετρακίνηση και DSG αυτόματο κιβώτιο στην έκδοση Style κοστίζει 36.980 ευρώ).
Στο πιο πλούσιο επίπεδο Lifestyle το κόστος κτήσης για το CR-V αρχίζει από 41.650 ευρώ (44.650 ευρώ με αυτόματο CVT). Έπειτα, η γκάμα του 7θέσιου CR-V ξεκινά από το μεσαίο εξοπλιστικό επίπεδο, Elegance, που τιμάται από 42.650 ευρώ (45.250 ευρώ με CVT) και ολοκληρώνεται με την έκδοση Lifestyle που κοστίζει από 46.650 ευρώ (48.650 ευρώ με CVT). Οι τιμές του νέου CR-V στην ελληνική αγορά ξεκινούν από τις 33.650 ευρώ στη βασική δικίνητη έκδοση Comfort, ενώ ένα σκαλοπάτι ψηλότερα στο εξοπλιστικό επίπεδο Elegance με navigation αρχίζουν από τις 35.650 ευρώ (36.550 με AWD). Να σημειωθεί πως το νέο CR-V προσφέρει από τη βασική έκδοση το πακέτο Honda Sensing, το οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνει adaptive cruise control, ενεργό lane keeping assist system, καθώς και σύστημα προειδοποίησης πρόσκρουσης με ανίσχευση πεζών, που επεμβαίνει στα φρένα εφόσον καταστεί απαραίτητο. Αν δεν το καταλάβατε ήδη, το νέο CR-V δεν διαθέτει diesel έκδοση και αντΆ αυτής στο προσεχές μέλλον θα υπάρχει μια υβριδική.
Γιατί δεν σχολιάζετε τους υπερβολικά υψηλούς ρύπους του αυτοκινήτου, που συνεπάγονται αντίστοιχα υψηλά τέλη κυκλοφορίας; Δεν θα έπρεπε η εταιρεία να πρωταγωνιστεί και στο τομέα αυτό:
Γιατί δεν σχολιάζετε τους υπερβολικά υψηλούς ρύπους του αυτοκινήτου, που συνεπάγονται αντίστοιχα υψηλά τέλη κυκλοφορίας; Δεν θα έπρεπε η εταιρεία να πρωταγωνιστεί και στο τομέα αυτό: