Ο τούρμπο βενζινοκινητήρας 1,5 λτ. VTEC μετά το Civic κινεί και το CR-V, μόνο που εδώ αποδίδει 193 ίππους και 243 Nm ροπής μιας και συνδυάζεται με CVT κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (173 ίπποι και 220 Nm με χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο). Στην πράξη το CR-V κινείται με άνεση (μάλιστα αντί για 10,0 δλ. στο 0-100 «είδαμε» 8,9 δλ. στις μετρήσεις μας) και ο κινητήρας παραμένει «γεμάτος» σε ευρύ φάσμα στροφών, με την ισχύ του να αποδίδεται απόλυτα γραμμικά και αρκετά πολιτισμένα.
Και αν αυτό ήταν λίγο-πολύ αναμενόμενο έχοντας δοκιμάσει τον κινητήρα και στο Civic, η λειτουργία του CVT κιβωτίου (συνδυάζεται μόνο με τετρακίνηση) ήταν μια ευχάριστη έκπληξη. Διαθέτοντας 7 προεπιλεγμένες σχέσεις και με τους τεχνικούς της Honda να έχουν δώσει ρέστα, στην πράξη το κιβώτιο λειτουργεί περισσότερο σαν κλασικό αυτόματο, με αισθητά μειωμένο το εκνευριστικό βουητό μιας και εκεί ψηλά δεν κρατάει τις στροφές όταν σανιδώνεις το γκάζι και με την τάση να «ακούει» μια χαρά στις αλλαγές από τα paddles. Kαι με την μέση κατανάλωση να γυροφέρνει στα 10,0 λτ./100 χλμ. μια λογική τιμή για τα specs του συγκεκριμένου συνόλου!
Γιατί δεν σχολιάζετε τους υπερβολικά υψηλούς ρύπους του αυτοκινήτου, που συνεπάγονται αντίστοιχα υψηλά τέλη κυκλοφορίας; Δεν θα έπρεπε η εταιρεία να πρωταγωνιστεί και στο τομέα αυτό:
Γιατί δεν σχολιάζετε τους υπερβολικά υψηλούς ρύπους του αυτοκινήτου, που συνεπάγονται αντίστοιχα υψηλά τέλη κυκλοφορίας; Δεν θα έπρεπε η εταιρεία να πρωταγωνιστεί και στο τομέα αυτό: