Στο δρόμο: Εντυπωσιάζουν άνεση και ποιότητα κύλισής
67.755 Επισκέψεις στο άρθρο (17/11/2018)
Παρά το μέγεθός του, το CR-V είναι μανιτζέβελο και εύκολο στην καθημερινότητα. Κάθεσαι σωστά, τα πηδάλια είναι μαλακά, έχεις εξαιρετική ορατότητα -οι λεπτότερες μπροστινές κολώνες έπιασαν τόπο, όπως και η πολύ καλή κάμερα οπισθοπορείας- και ένα λαμπρό CVT κιβώτιο. Από εκεί και πέρα το CR-V σε κανένα σημείο δε σου δίνει την αίσθηση πως οδηγείς ένα ογκώδες SUV. Αυτό δεν είναι τυχαίο και κατά κύριο λόγο οφείλεται στη νέα βελτιστοποιημένη πλατφόρμα με νέα υλικά και νέες τεχνικές συναρμολόγησης. Έτσι δημιουργείται ένα πλαίσιο ελαφρύτερο από αυτό της προηγούμενης γενιάς CR-V, με παράλληλη αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας κατά 25%.
Επιπροσθέτως, ένα ακόμα στοιχείο είναι η ολοκαίνουρια ανάρτησή του (γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά, πολλαπλών συνδέσμων πίσω) με σπέσιαλ αμορτισέρ (προσαρμόζουν από μόνα τους την απόσβεση ανάλογα με τις συνθήκες) και υδραυλικά σινεμπλόκ . Η ουσία είναι πως το CR-V είναι ιδιαίτερα ξεκούραστο και άνετο. Η ανάρτηση σε συνδυασμό με το ικανό (60άρι) προφίλ των ελαστικών καταπίνει και σιδερώνει κάθε ανωμαλία, χωρίς υποψία τραντάγματος ή θορύβου. Το CR-V είναι μια πραγματική κάψουλα απόλυτης ηρεμίας και ησυχίας. Για την τελευταία μάλιστα εκτός από την σπουδαία ηχομόνωση έχει επιστρατευτεί και η μοντέρνα τεχνολογία με τη μορφή Συστήματος Ενεργού Ελέγχου Θορύβου: Όταν το αυτοκίνητο κινείται, δυο μικρόφωνα συλλέγουν τον θόρυβο που μπαίνει στην καμπίνα και μέσω των ηχείων του ηχοσυστήματος εκπέμπονται ακριβώς «αντίθετα» κύματα, που ακυρώνουν τα ενοχλητικά.
Από την άλλη το CR-V σπορτίφ δεν το λες, ωστόσο κάθε άλλο παρά πλαδαρό είναι στο δρόμο. Πέρα από τη δεδομένη απόλυτη σταθερότητα στην εθνική, η ανάρτηση διαχειρίζεται πολύ καλά την κλίση και τις μεταφορές βάρους του αμαξώματος εμπνέοντας τον οδηγό να κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς, χωρίς να φοβάται για διατάραξη της ουδετερότητας στις στροφές. Αρωγός σε αυτό είναι και το υπάκουο σύστημα διεύθυνσης, με σωστό σε βάρος, ακρίβεια και γραμμικότητα τιμόνι, αλλά και το άκρως αποτελεσματικό σύστημα πέδησης.
Τα καταφέρνει και εκτός
Η άνεση του CR-V είναι αισθητή και στις εκτός δρόμου περιηγήσεις, όπου τα περάσματα πάνω από έντονα νεροφαγώματα γίνονται χωρίς... κιχ. Από εκεί και πέρα, η ικανή απόσταση από το έδαφος (201 χλστ. εν προκειμένω), αλλά και η τελευταία γενιά τετρακίνησης της Honda «Real Time AWD με Intelligent Control System» (ουσιαστικά διατηρεί συνεχώς τετρακίνητο το CR-V με ποσοστό 80-20, ενώ μπορεί να στείλει μέχρι και το 50% της ροπής πίσω) εγγυώνται πως CR-V δε θα κωλώσει εύκολα ξεπερνώντας τις προσδοκίες του 99,9% των αγοραστών του.
Γιατί δεν σχολιάζετε τους υπερβολικά υψηλούς ρύπους του αυτοκινήτου, που συνεπάγονται αντίστοιχα υψηλά τέλη κυκλοφορίας; Δεν θα έπρεπε η εταιρεία να πρωταγωνιστεί και στο τομέα αυτό:
Γιατί δεν σχολιάζετε τους υπερβολικά υψηλούς ρύπους του αυτοκινήτου, που συνεπάγονται αντίστοιχα υψηλά τέλη κυκλοφορίας; Δεν θα έπρεπε η εταιρεία να πρωταγωνιστεί και στο τομέα αυτό: