Τα υλικά της καμπίνας είναι και φαίνονται ποιοτικά, με μαλακά μέρη να καλύπτουν όλα τα κύρια σημεία που έρχεσαι σε επαφή και την κατασκευή να είναι αρκετά γεροδεμένη και χωρίς τριγμού
«Γερμανικό» είναι και το εσωτερικό του νέου ZS, καθώς σε κερδίζει η ποιότητα της όλης κατασκευής. Τα υλικά είναι και φαίνονται ποιοτικά, με μαλακά μέρη ή επενδύσεις να καλύπτουν όλα τα κύρια σημεία που έρχεσαι σε επαφή και η κατασκευή είναι αρκετά γεροδεμένη και χωρίς τριγμούς. Ο νέος επιλογέας ταχυτήτων αεροπορικού τύπου είναι ωραία λεπτομέρεια μεν, αλλά πιάνει αρκετό χώρο δε στη κεντρική κονσόλα. Βέβαια η διαρρύθμισή της επιτρέπει να βολέψεις αρκετά μικροπράγματα και 2 καφέδες, ενώ συνολικά τα χειριστήρια και οι αρκετοί φυσικοί διακόπτες είναι εύκολα προσβάσιμοι από τον οδηγό.
Βέβαια τα περισσότερα θα τα κάνετε μέσω της οθόνης αφής. Πρόκειται για μία οθόνη αφής 10,25 ιντσών (12,3 στις ακριβότερες εκδόσεις) η οποία φιλοξενεί στο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης και είναι εγκατεστημένη στο κέντρο του ταμπλό, ενώ δίπλα της υπάρχει μία δεύτερη 12,3 ιντσών που λειτουργεί ως ψηφιακός πίνακας οργάνων.
Σχετικά με τους χώρους τώρα, παρά το γεγονός πως το ZS μεγάλωσε σε μήκος και το μεταξόνιο κέρδισε 3 εκ., αυτοί έμειναν σχεδόν ίδιοι (σ.σ. και καλοί) με 16 εκ. αέρα για τα γόνατα, 7 εκ. για το κεφάλι και τη χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ στα 443 λτ.. Από την άλλη, το ZS κέρδισε 3 εκ. στο φάρδος του πίσω καθίσματος, με αποτέλεσμα 3 ενήλικοι να κάθονται ακόμα πιο άνετα.