Η πιο μαλακή ρύθμιση στην ανάρτηση εξασφαλίζει καλή απορροφητικότητα, ωστόσο συνολικά δεν έχει κάποιο fun to drive στοιχείο
Το νέο MG ZS στο δρόμο, όπως και ο προκάτοχός του, έχει ένα πιο «οικογενειακό» προφίλ, εστιάζοντας σε τομείς όπως η άνεση και οι ασφαλείς μετακινήσεις. Έτσι επιλέχθηκε μια πιο μαλακή ρύθμιση στην ανάρτηση, η οποία εξασφαλίζει καλή απορροφητικότητα, χωρίς να έχει τάσεις πλεύσης στο δρόμο. Από εκεί και πέρα, σε πιο γρήγορους ρυθμούς προσφέρει επαρκή πρόσφυση και ουδέτερες αντιδράσεις σε δρόμο με στροφές, ωστόσο δεν θα ενθουσιάσει τον οδηγό η αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης, όπως επίσης και οι λογικές κλίσεις στις έντονες καμπές. Είναι όμως απόλυτα ασφαλές και με γεμάτο ηλεκτρονικό οπλοστάσιο, το οποίο επεμβαίνει άμεσα, όταν το παρακάνεις. Μάλιστα, στο Sport πρόγραμμα οδήγησης η αίσθηση από το τιμόνι βελτιώνεται, καθώς αποκτά έξτρα τεχνητό βάρος, ενώ στην καθημερινότητα εν τέλει το ελαφρύ τιμόνι θα σε βολέψει περισσότερο.
Τέλος, σε ένα ταξίδι το ZS είναι ξεκούραστο, πατάει στιβαρά και σου βγάζει μια σιγουριά, με τα επίπεδα του θορύβου να είναι αυξημένα μετά τα 130 χλμ./ώρα.