Η μέση τιμή της κατανάλωσης είναι στα 6,0 λτ./100 χλμ. και μέσα στην πόλη πέφτει ακόμα πιο χαμηλά, στα 5,0. Νούμερα πολύ χαμηλά
Το σημαντικότερο “What ΅s new” του νέου ZS είναι ασφαλώς το κινητήριο σύνολο κάτω από το καπό. Ο 1.500άρης κινητήρας βενζίνης των 102 ίππων συνδυάζεται με ένα ηλεκτρομοτέρ 136 ίππων, αποδίδοντας συνολικά ισχύ 197 αλόγων (επιλέγοντας το πρόγραμμα Sport). Η δε μπαταρία έχει χωρητικότητα 1,83 kWh, είναι δηλαδή μεγάλη για υβριδικό και αυτό στην πράξη το ζήσαμε ως οδήγηση για αρκετά χιλιόμετρα με τον κινητήρα σβηστό. Μάλιστα, το κινέζικο SUV μπορεί και μέχρι τα 87 χλμ./ώρα να πάει μόνο ηλεκτρικά, πράγμα επίσης σημαντικό για όταν κινείσαι μέσα στην πόλη, αν και η εμπλοκή του κινητήρα είναι αρκετά αντιληπτή. Γενικότερα πάντως, η φιλοσοφία το μοντέλου είναι να δουλεύει ηλεκτρικά, ενώ εδώ μπορείτε να διαβάσετε όλες τις λεπτομέρειες του συστήματος hybrid+. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό το συνόλου είναι πως συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 3 ταχυτήτων, το οποίο είναι ενεργό μόνο σε υψηλότερες ταχύτητες, όταν μπαίνει το θερμικό μοτέρ και χρειάζεσαι άμεση αλλαγή σχέσεων.
Αυτό που έχει σημασία είναι ότι πετυχαίνει το σκοπό του, καθώς η μέση τιμή της κατανάλωσης είναι στα 6,0 λτ./100 χλμ. και μέσα στην πόλη πέφτει ακόμα πιο χαμηλά, στα 5,0. Νούμερα πολύ χαμηλά, αν και σε σχέση με άλλα υβριδικά SUV (Corolla Cross, HR-V) είναι ελαφρώς ψηλότερη. Βέβαια είναι και σχεδόν 200 άλογα, μην το ξεχνάμε!
Επιπλέον το ZS έχει πολύ καλές ενδιάμεσες επιταχύνσεις (ρεπρίζ), αφού επιταχύνει από τα 80 στα 120 χιλιόμετρα σε 6,3 δλ. και από τα 60 στα 100 σε 3,9 δλ. και μάλιστα χάρη στο κιβώτιο με 3 σχέσεις, είναι αρκετά ηπιότερος ο θόρυβος και δεν έχει την αίσθηση του πατιναρίσματος των CVT.