ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το Evoque με τη σφηνοειδή του εικόνα και την κουπέ λογική της οροφής είναι μακράν ό,τι πιο εντυπωσιακό έχει να δείξει η κατηγορία των compact premium SUV.

Οι υπερβολικοί τροχοί των 21 ιντσών δεν επηρεάζουν στο ελάχιστο την απίθανη ποιότητα κύλισης και την άνεση, που θυμίζουν μεγαλύτερο Range Rover με αερανάρτηση.

Πιο χαρακτηριστική στυλιστική λεπτομέρεια στο νέο baby Range Rover είναι οι αλα Velar αναδυόμενες χειρολαβές των θυρών.

Zoom στις λεπτομέρειες του Range Rover Evoque.

Zoom στις λεπτομέρειες του Range Rover Evoque.

Zoom στις λεπτομέρειες του Range Rover Evoque.

Zoom στις λεπτομέρειες του Range Rover Evoque.

Δοκιμή: Νέο Range Rover Evoque

33.587 Επισκέψεις στο άρθρο (15/5/2019)

H δεύτερη γενιά του γοητευτικού Εvoque είναι αρκούντως ικανή, ώστε η «μαμά» εταιρεία που περνάει δύσκολες οικονομικές ώρες, να κοιτά με περισσότερη αισιοδοξία το μέλλον.


What is new 
- Δεύτερη γενιά Evoque
- Πλατφόρμα PTA με ήπιο 48V υβριδικό σύστημα
- 2,0 turbodiesel με 180 άλογα
- Στάνταρ 4Χ4 και αυτόματο
- «Καίει» 10,5 λτ./100 χλμ.
- Από 57.600 ευρώ

Δύο μήνες μετά από την παγκόσμια δημοσιογραφική παρουσίαση της νέας γενιάς του Evoque, που έγινε στη χώρα μας με την παρουσία του Auto Τρίτη, 5.700 δημοσιογράφων και λοιπών καλεσμένων, έφτασε η ώρα για την πλήρη δοκιμή του νέου baby Range Rover. Μιλάμε πλέον για τη δεύτερη γενιά, η οποία θέλει όχι απλά να συνεχίσει, αλλά να πάει ακόμα πιο ψηλά την εμπορική επιτυχία του πρώτου, που σημείωσε περί τις 800.000 πωλήσεις. Σχεδιαστικά, μπορεί το νέο Evoque να δείχνει περισσότερο σαν εξέλιξη του προηγούμενου, διατηρώντας ουσιαστικά το ίδιο μήκος (4.371 χλστ. το νέο και 4.370 χλστ. το προηγούμενο), ωστόσο με την εικόνα του βάζει γκολ από τα αποδυτήρια. Υιοθετώντας σχεδιαστικά στοιχεία από το μεγαλύτερο Velar, αλλά και τις αναδυόμενες χειρολαβές του, το Evoque με τη σφηνοειδή του εικόνα και την κουπέ λογική της οροφής του είναι μακράν ό,τι πιο εντυπωσιακό έχει να δείξει η κατηγορία των compact premium SUV. Την αίσθηση αυτή μάλιστα τονίζει η σειρά R-Dynamic του μοντέλου δοκιμής, η οποία χαρακτηρίζεται από σπορ διακοσμητικά στοιχεία στο χρώμα του χαλκού στους προφυλακτήρες, στο καπό και στα «βράγχια». 

Αυτό όμως που έχει περισσότερη σημασία είναι πως το Evoque βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα, την Premium Transverse Architecture, η οποία είναι 13% πιο άκαμπτη και υποστηρίζει ήπια υβριδική τεχνολογία με ηλεκτρικό κύκλωμα 48V. Το νέο Evoque είναι άμεσα διαθέσιμο στη χώρα μας. Η TD4 έκδοση με τον 2λιτρο πετρελαιοκινήρα των 180 ίππων του μοντέλου δοκιμής συνδυάζεται με στάνταρ τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων. Η τιμή της -πλούσιας ομολογουμένως- βασικής εξοπλιστικής έκδοσης είναι 57.600 ευρώ. Η S είναι στα 63.800 ευρώ, η SΕ στα 70.200 ευρώ, η HSE στα 76.300 ευρώ και η ειδική First Edition της δοκιμής στα 84.000 ευρώ. Για την σειρά R-Dynamic υπολογίστε 3.000 ευρώ επιπλέον σε κάθε έκδοση. Φυσικά δεν αφορούν τους πολλούς μιας και ξεκινούν από 55.100 ευρώ για την βενζινοκίνητη, τετρακίνητη έκδοση των 200 ίππων.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

FORD
NEXEN ENDIAFERON