ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εκτός δρόμου το νέο Evoque είναι σαφώς πιο ικανό από ότι οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, οι αγοραστές του θα χρειαστούν.

Οι υπερβολικοί τροχοί των 21 ιντσών δεν επηρεάζουν στο ελάχιστο την απίθανη ποιότητα κύλισης και την άνεση, που θυμίζουν μεγαλύτερο Range Rover με αερανάρτηση.

Ο 2λιτρος diesel των 180 ίππων συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, αλλά τελικά δεν είναι ιδιαίτερα οικονομικός.

Κορυφαία ποιότητα στην κύλιση και μεγάλες ικανότητες εκτός δρόμου

33.780 Επισκέψεις στο άρθρο (15/5/2019)

Το μοντέλο της δοκιμής «φορούσε» τον 2λιτρο turbodiesel της σειράς Ingenium, ο οποίος στη μεσαία του έκδοση αποδίδει 180 άλογα. Στην πράξη κινεί απόλυτα ικανοποιητικά το βαρύ Evoque βασισμένο κυρίως στην ροπή των 430 Nm. Μπορεί το εύρος ωφέλιμης λειτουργίας να είναι μικρό (1.750-2.500 σ.α.λ.), μπορεί το 9άρι αυτόματο κιβώτιο της ZF να αργεί στα kickdown και να δυσκολεύεται στην κατάλληλη επιλογή σχέσης στο πάτα-άσε του γκαζιού, σε τελική ανάλυση όμως κινείσαι σβέλτα. Είναι όμως οικονομικό; Ναι, υπάρχει ήπιο υβριδικό σύστημα με 48V ηλεκτρικό κύκλωμα και ικανότητα ανάκτηση ενέργειας στο φρενάρισμα, η οποία αποθηκεύεται  σε μπαταρία κάτω από το κάθισμα του οδηγού,  ναι ο κινητήρας σβήνει κάτω από τα 20 χλμ./ώρα και έχει άμεσες επανεκκινήσεις, στην πράξη όμως η μέση κατανάλωση του Evoque, που δοκιμάσαμε δεν έπεσε κάτω από τα 10,5 λτ./100 χλμ. Σε αυτό ίσως να φταίνε και οι (έξτρα) υπερβολικοί τροχοί των 21 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 245/45.

Από την άλλη, οι μεγάλοι τροχοί δεν επηρεάζουν στο ελάχιστο την απίθανη ποιότητα κύλισης και την άνεση, που θυμίζουν μεγαλύτερο Range Rover με αερανάρτηση. Το πλαίσιο είναι εξαιρετικά στιβαρό με συγκρατημένη κλίση, εντυπωσιακή πρόσφυση και ακούραστα φρένα.  Ελεγχόμενη και προοδευτική υποστροφή θα προκύψει μόνο σε κλειστές στροφές και έχοντας εφαρμόσει μεγάλη γωνία στο τιμόνι, το οποίο είναι αισθητά βελτιωμένο, ακριβές και άμεσο, ωστόσο όπως και το κιβώτιο δεν έδειξε να έχει την καλή διάθεση του πλαισίου. Υπάρχει και σύστημα Torque Vectoring, που βοηθά στην υπερβολή. Ουσιαστικά το μόνο που μας έλειψε ήταν μια σαφής διαφοροποίηση ανάμεσα στα προγράμματα λειτουργίας.

Βέβαια εκτός δρόμου το νέο Evoque είναι σαφώς πιο ικανό από ότι οι περισσότεροι αν όχι όλοι οι αγοραστές του θα χρειαστούν. Η τετρακίνηση ελέγχεται από το εξελιγμένο σύστημα Terrain Response 2, το οποίο διαθέτει έξι προγράμματα λειτουργίας (Νοrmal, Eco, Sand, Grass-Gravel-Snow, Mud-Ruts και Auto). Με αρωγό τα 212 χλστ. από το έδαφος, την ικανότητα για πέρασμα σε υδάτινο κώλυμα 60 εκ. (από 50 εκ.) και τα 4 Season ελαστικά, το Evoque περνά με άνεση και ευκολία, κακοτράχαλα, ποτάμια και νεροφαγώματα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
NISSAN