Δοκιμάζουμε το νέο Renault Megane σε έκδοση βενζίνης και 130 άλογα. Δείτε τώρα, πόσο άνετο είναι στο δρόμο και πως λειτουργούν τα 3 προφίλ οδήγησης και τα high-tech στοιχεία στο εσωτερικό του.
Σαν ένα πολύ εκλεπτυσμένο πιάτο της Γαλλικής κουζίνας μας συστήνεται η βενζινοκίνητη έκδοση του Megane. ΚατΆαρχάς η σχεδίαση: όσο κι αν την έχουμε ζήσει ήδη κάποιους μήνες με τις δοκιμές που έχουν προηγηθεί, συνεχίζει να μας εκπλήσσει με την αρμονία της και τον τρόπο με τον οποίο βγάζει προς τα έξω έναν δυναμικό χαρακτήρα χωρίς να καταφεύγει σε εκκεντρικότητες. Έχει πολλές πιθανότητες λοιπόν να νικήθηκε, έτσι όπως όλα δείχνουν προς το παρόν, η αχίλλειος πτέρνα των δύο προηγούμενων γενιών του μοντέλου: η ταχύτητα με την οποία έβγαιναν εκτός μόδας, παρά την ελκυστική εμφάνιση που είχε το καθένα στην εποχή του. Εδώ, όλα έχουν βρει την ισορροπία τους: οι απαλές, «κρεμώδεις» καμπύλες και τα μεγάλα φωτιστικά με χαρακτηριστική «υπογραφή» εμπρός και πίσω ειδικά τη νύχτα. Μέχρι και το σήμα της εταιρείας στη μάσκα έχει ταιριάξει τέλεια με το σύνολο, κι ας είναι ένα από τα μεγαλύτερα διακοσμητικά που έχουμε συναντήσει.
Νομίζω ότι πρέπει να το περιμένουμε με το νέο κινητήρα 1.3 με 140 ή 160 ps !Πάντως και με τον παρόντα κινητήρα είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο.
πολυ καλο!