Ο 1,2 βενζινοκινητήρας ταιριάζει γάντι στο χαρακτήρα του Megane. Κατ`αρχάς, επειδή είναι εξ`ορισμου πιο ήσυχος από τον ντίζελ, κάνει την ήδη καλά μονωμένη καμπίνα να δείχνει ακόμα πιο…. «Ζεν». Η ομαλότητα και η γραμμικότητα είναι τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν και το ξεδίπλωμα της δύναμης. Είναι αισθητό ότι από τις 2.000 σ.α.λ. και πάνω το μπρίο του μοτέρ είναι πιο ενισχυμένο αλλά και χαμηλότερα από αυτό το επίπεδο η αίσθηση που παίρνει ο οδηγός είναι θετική. Αυτά αλλάζουν με τα προγράμματα οδήγησης του συστήματος Multi-Sense. Στην επιλογή Eco όλα γίνονται πιο ράθυμα με πιο ήπια απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού ενώ στη Sport o κινητήρας σφίγγει πιο καλά τους μύες του και είναι σαφώς πιο δυναμική η παρουσία του. Με ανοικτό παράθυρο ακούγεται ευχάριστα η «αναπνοή» και το σφύριγμα του τούρμπο κάτι που έχουμε ξανασημειώσει για τον κινητήρα αυτό. Εμείς θα προτείναμε πάντως το προφίλ Eco για μέσα στην πόλη όπου οι τιμές κατανάλωσης είναι εύκολο να ξεφύγουν, το Normal για το ταξίδι και το Sport για μια πιο δραστήρια στιγμή σε ορεινό κομμάτι. Το τιμόνι ακολουθεί την ίδια λογική με τα υπόλοιπα επιμέρους τμήματα: αποδεικνύεται αποτελεσματικό χωρίς νωρίτερα να έχει δημιουργήσει μεγάλες προσδοκίες με την αίσθησή του. Η ανάρτηση το ίδιο: είναι μαλακή, σχεδόν ανεπηρέαστη από λακούβες και ταυτόχρονα κρατάει με γερό χέρι τις κλίσεις υπό έλεγχο. Γενικά το Megane έχει έναν τρόπο να σε βάζει πολύ προοδευτικά σε μια δυναμική οδηγική διάθεση και εν τέλει φτάνεις να απολαμβάνεις μια ωραία εμπειρία οδήγησης χωρίς ακρότητες σε κάποια ρύθμιση. Πολύ θετικά είναι τα φρένα και σχεδόν άριστη η θέση οδήγησης με κάθισμα το οποίο σε κρατάει σταθερό αλλά και ξεκούραστο. Αναμφίβολα μια πολύ καλή, λεπτή ισορροπία γεύσεων, δε νομίζετε;
Νομίζω ότι πρέπει να το περιμένουμε με το νέο κινητήρα 1.3 με 140 ή 160 ps !Πάντως και με τον παρόντα κινητήρα είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο.
πολυ καλο!