Το νέο RAV4 είναι νέο και το… δείχνει. «Κάνει μπαμ» από μακριά, με σαφώς επιβλητική «μουσούδα».
Δοκιμή: Νέο Toyota RAV4 Hybrid AWD-i
171.185 Επισκέψεις στο άρθρο (28/3/2020)
Πριν από 25 χρόνια, το RAV4 έβαλε το σπόρο για να γεννηθεί η κατηγορία των σύγχρονων οχημάτων ελεύθερου χρόνου. Σήμερα, το νέο RAV4 δείχνει και πάλι ποιος είναι ο ηγέτης της κατηγορίας, που το ίδιο δημιούργησε.
- 5η γενιά RAV4
- Σχεδίαση
- Πλατφόρμα GA-K
- Μικρότερο μήκος, μεγαλύτερο μεταξόνιο και πλάτος
- Νέο υβριδικό σύστημα (2,5 λτ.) 222 ίππων (4Χ4)
- Βελτιωμένη τετρακίνηση AWD-i με λειτουργία Trail
- Δεύτερης γενιάς Toyota Safety Sense με τονισμένα στοιχεία ημιαυτόνομης οδήγησης
- Από 38.850 (Hybrid AWD-i)
Βρε πως τα φέρνει η ζωή… Η πρώτη μου φωτογράφηση στο AutoΤρίτη με βρήκε πίσω από το τιμόνι του πρωτοποριακού για τότε Toyota RAV4 (Recreational Activity Vehicle 4wheel drive), στην παραλία του Σχινιά σε ένα ξεχωριστό σκηνικό σενάριο. Όπου «τότε» βάλτε 1/4 του αιώνα πίσω και όπου «σκηνικό σενάριο» τον πιονέρο της κατηγορίας των σύγχρονων οχημάτων ελεύθερου χρόνου σε ρόλο… σκάφους που τραβάει κάποιον που κάνει θαλάσσιο σκι ενδεικτικό της ικανότητας του RAV4 να καλύψει απόλυτα όσους θέλουν ένα χομπίστικο και μοντέρνο lifestyle.
Από τότε πέρασαν 4 γενιές RAV4, που κατάφεραν συνολικά 8,5 εκατ. πωλήσεις, ενώ το πρωτοποριακό μοντέλο της Toyota κατάφερε το 2017 να γίνει το πρώτο σε παγκόσμιες πωλήσεις SUV και το 4ο πιο καλοπουλημένο μοντέλο ανεξαρτήτως κατηγορίας. Μιλάμε για γκραν σουξέ, όχι αστεία.
Ξεχωρίζει και… διχάζει
Το νέο RAV4 είναι νέο και το… δείχνει. «Κάνει μπαμ» από μακριά, με σαφώς επιβλητική «μουσούδα», όπου κυριαρχεί η εξωγωνική μάσκα και ο αιχμηρός προφυλακτήρας, αλλά και νέες αναλογίες όντας κοντύτερο, χαμηλότερο και με μικρότερους προβόλους, που το κάνουν να δείχνει πιο «τετράγωνο». Παράλληλα είναι φαρδύτερο και με μεγαλύτερο μεταξόνιο με αποτέλεσμα να δείχνει πιο περιπετειώδες και δυναμικό από πριν. H σχεδίαση του νέου RAV4 βασίζεται σε μια πολυγωνική σχεδιαστική λογική, που αρχικά δείχνει «κάπως», αλλά σε τελική ανάλυση είναι αν μη τι άλλο διαφορετική. Διχάζει; Σίγουρα όχι όπως το C-HR, αλλά ναι, σε κάποιους αρέσει και σε κάποιους όχι. Από μόνο του αυτό είναι επιτυχία και ένδειξη πως μόνο απαρατήρητο δεν περνάει.
Από 27.700 ευρώ
Το νέο Toyota RAV4 είναι διαθέσιμο από 27.700 ευρώ για την 2λιτρη, προσθιοκίνητη έκδοση βενζίνης με χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο και επίπεδο εξοπλισμού Active. Η τετρακίνητη έκδοση προσφέρεται από 33.850 ευρώ στο επίπεδο εξοπλισμού Style. Για την υβριδική έκδοση με 2,5 λτ. θερμικό κινητήρα οι τιμές ξεκινούν από 35.900 ευρώ, ενώ για την τετρακίνητη έκδοση AWD-i της δοκιμής οι τιμές ξεκινούν από 38.650 ευρώ για την έκδοση Hybrid Active. Ο εξοπλισμός της είναι πλούσιος προσφέροντας στάνταρ μεταξύ άλλων όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, κλιματισμό, 7 αερόσακους και τη 2ης γενιάς σουίτα συστημάτων ασφαλείας «Toyota Safety Sense». Η έκδοση Hybrid Style ανεβαίνει στα 40.200 ευρώ, η Black Edition στα 47.300 ευρώ και η κορυφαία Adventure στα 48.200 ευρώ.