Το 600 είναι αρκετά οικονομικό εντός πόλης, καταναλώνοντας 6,3 λτ./100 χλμ..
Εξίσου σημαντικό είναι πως η χαμηλή κατανάλωση δεν έρχεται εις βάρος των επιδόσεων
Το νέο Fiat 600 έχει μοναδική βενζινοκίνητη επιλογή μια ήπια υβριδική έκδοση 100 ίππων και 205 Nm ροπής, που χρησιμοποιεί το 48-βολτο σύστημα του ομίλου Stellantis (δες εδώ πως λειτουργεί). Ο 1,2 λτ. turbo βενζινοκινητήρας είναι ο «κεντρικός πρωταγωνιστής», ο οποίος συνεπικουρείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων και 55 Nm ροπής, που ενσωματώνεται στο στάνταρ κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων. Ο ηλεκτροκινητήρας παίρνει ενέργεια από μια μπαταρία που φορτίζει όταν σηκώνεις το πόδι από το γκάζι ή όταν φρενάρεις.
Το 600 είναι αρκετά οικονομικό εντός πόλης, καταναλώνοντας 6,3 λτ./100 χλμ..
Εξίσου σημαντικό είναι πως η χαμηλή κατανάλωση δεν έρχεται εις βάρος των επιδόσεων
Το σημαντικό πλεονέκτημά του είναι η ικανότητα να κάνει ηλεκτρικές εκκινήσεις στα φανάρια και στην κίνηση, ενώ ακόμα και το παρκάρισμα μπορεί να γίνει χωρίς να δουλεύει ο κινητήρας βενζίνης, αν και δεν παρατηρήσαμε να ενεργοποιείται λειτουργεία ελεύθερης κύλισης, ενώ δεν υπάρχουν και οδηγικά προγράμματα. Βέβαια αυτό δεν αποτέλεσε τροχοπέδη, ώστε το 600 να είναι αρκετά οικονομικό εντός πόλης, καταναλώνοντας 6,3 λτ./100 χλμ., ενώ στις μετρήσεις μέσης κατανάλωσης, που περιλαμβάνουν όλες τις συνθήκες οδήγησης, τα όργανα έδειξαν 7,1 λτ./100 χλμ..
Εξίσου σημαντικό είναι πως η χαμηλή κατανάλωση δεν έρχεται εις βάρος των επιδόσεων, με τη διαδικασία της προσπέρασης (ρεπρίζ 60-100 χλμ./ώρα) να ολοκληρώνεται σε 6,2 δλ. και 8,2 αντίστοιχα η ρεπρίζ 80-120 χλμ./ώρα..