Η ευχάριστη αίσθηση που σου δίνει το ακριβές και άμεσο τιμόνι και η καλή διαχείριση των μετατοπίσεων βάρους από τη σχετικά σφιχτή ανάρτηση και όχι από την πρώιμη παρέμβαση των ηλεκτρονικών, δίνουν πόντους στο κομμάτι της οδηγικής απόλαυσης και της αυτοπεποίθησης του οδηγού
Το 600 έχει έναν ολοκληρωμένο οδηγικό χαρακτήρα χάρη στη σιγουριά που βγάζει το πάτημά του, στο καλό του κράτημα, την ευελιξία εντός πόλης και την καλή απόσταση από το έδαφος για τις off-road -light- περιπέτειες.
Η ευχάριστη αίσθηση που σου δίνει το ακριβές και άμεσο τιμόνι και η καλή διαχείριση των μετατοπίσεων βάρους από τη σχετικά σφιχτή ανάρτηση και όχι από την πρώιμη παρέμβαση των ηλεκτρονικών, δίνουν πόντους στο κομμάτι της οδηγικής απόλαυσης και της αυτοπεποίθησης του οδηγού, σε συνδυασμό με τα δυνατά φρένα που χρειάζονται 36,6 μ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τα paddles πίσω από το τιμόνι για χειροκίνητες αλλαγές. Βέβαια με τις 18άρες ζάντες του μοντέλου της δοκιμής (16άρες στη βασική έκδοση), ο πίσω άξονας έφερνε κάποιες μικρές αναταράξεις στις πολύ έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες.
Μέσα στην πόλη είναι αρκετά ευέλικτο και βολικό. Το αυτόματο κιβώτιο δίνει έξτρα πόντους στην ευκολία χρήσης, ενώ η καλή θέση οδήγησης προσφέρει ικανοποιητική περιφερειακή ορατότητα και η άμεση επαφή με διακόπτες και πλήκτρα (με μια μικρή ένσταση στα μπουτόν του κιβωτίου που βρίσκονται στη σειρά στο κάτω μέρος της κεντρικής κονσόλας) διευκολύνουν τον οδηγό στην καθημερινότητα.